iPhone 4 vrijdag -> Gent discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Ja zebben bevestigt dat ze in totaal maar 20 stuks ebn! Lijkt me te doen indien je er vroeg genoeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteren kreeg ik dus al 20 van die vrouw in de mobi* in de veldstraat, en vandaag ging ik binnen om al die andere inlichtingen te vragen in de langemunt en daar vertelden ze me dat het een chaos ging zijn, een echte massa en dat in de veldstraat er maar 20 beschikbaar zijn. Ik ga passeren id veldstraat rond 5:30, 6:00 ik wil naar 1 iemand een sms sturen om te vertellen oeveel volk er staat, niet naar iedereen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
& ik hoop dat u gelijk hebt want er hebben er mij al 2 gezegd dat ze er geen gingen binnen krijgden in de veldstraat :s Dus ik hoop op het beste en ik zal er al staan rond 5u wss Bedankt allesinds |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ach ik snok wel ergens een skinny bleke nerd zn iphone uit zn handen.
Tot morgen |
|
|||
|
|||
'k word steeds ongeduldiger
nog 3uur & een half te gaan |
|
||||
|
||||
Bijna!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wie heeft er hem ook al?!
|
|
|||
|
|||
Ikke ikke ikke
Wat me wel opvalt direct is dat het scherm iets geler is. Antennagate komt voorlopig in elk geval niet voor. Howow |
|
||||
|
||||
Totaal ook geen problemen met "antennagate", heb m'n twee handen eens er volledig rond gehouden, niet 1 blokje minder.
Laatst gewijzigd door jonasvdc; 30-07-10 om 10:01. |
|
|||
|
|||
Zou ik er om 10 uur nog ergens een kunnen gaan halen of staan er al mensen voor de deur zonder reservering
|
|
|||
|
|||
net terug van Gent pakje volk amai de goeie straffe koffie smaakte alvast ;-)
toen ik vertrok stonden er nog meer dan 30 zonder reservering te wachten. |
|
||||
|
||||
Ik ook terug van gent met mijn iPhone 4. Gelukkig had ik nummer 15
|
||||
|
||||
Heb ook een!
Was nr 36, en ging nog vrij vlot vond ik. |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm ook, gekocht in Gent
Ik was nr. 10 van de reservaties. Vrienden uit Nederland die achter mij stonden, al thuisgekomen? |
|
|||
|
|||
Ik was nummer 29 ben ondertussen me iphone grondig aan het uittesten
Spijtig namen ze geen oude toestellen over wou me oude iphone inleveren voor recyclagepremie... En ze probeerden me te overtuigen om een abonnement te nemen... Ik begin stilaan te twijfelen om dan naar Mobile Vikings te gaan... |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hardware herstelling in gent? | siesken | iPhone algemeen | 5 | 22-05-11 14:39 |
Iphone 4 Media-markt Gent | leenkat | Koopinformatie Nederland | 21 | 18-08-10 20:04 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
iphone developper in Gent (of omstreek) | guided tours | Archief | 0 | 18-01-09 14:34 |
|
|