iPhone 4 vrijdag -> Gent discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er eigenlijk iemand het systeem uitleg hoe het verleden jaar ging bij de iPhone 3GS. Want ik snap het eigenlijk ook niet goed....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan er eigenlijk iemand het systeem uitleg hoe het verleden jaar ging bij de iPhone 3GS. Want ik snap het eigenlijk ook niet goed.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
2. Wanneer je naar binnen wilt controleren ze of je de mail mee hebt. 3. Dan controleren ze of de naam die op de mail staat ook op de lijst staat. 4. Indien ja, mag je naar binnen en koop je je iPhone. 5. Indien nee, dan moet je wachten tot 10u en hopen dat er nog over zijn. Als ik mij goed herinner was de beveiliging die de lijsten controleerde totaal onafhankelijk van de verkopers van de mobistar shop. Hopelijk is dit duidelijk genoeg? Zo was het vorig jaar toch hé!! Geen zekerheid dat het dit jaar ook zo is.
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door devosf; 28-07-10 om 15:14. |
|
|||
|
|||
"Wanneer je naar binnen wilt controleren ze of je de mail mee hebt."
Maar als je daar toekomt staat er toch een rij mensen? Je kunt toch niet daar toekomen en hop, de winkel (proberen) binnen stappen? Ik wil maar zeggen: is het echt nodig om met een pre-order er al om 6u (of nog vroeger) te staan? Als ik weet dat ik relatief snel bediend wordt met mijn pre-order, ga ik er maar om 6u55 staan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voorsteken mag natuurlijk niet maar dus zoals gezegd, wie niet op de lijst staat, mag niet binnen en dat duurt niet lang Als er natuurlijk 50 voor je staan die wel op de lijst staan, kan het een tijdje duren en dat is het hem net hé. @devosf: vorig jaar werd iedereen bediend, incl. nederlanders, zolang je maar een mail had en je naam op de lijst stond. |
|
|||
|
|||
Maar als ik er voor 7u ben, moet ik dus gewoon in de file staan. Want ik weet niet of de mensen voor mij een pre-order hebben of niet.
En wat doet de security als ze er om 7u aan beginnen en er staat al een lange rij? Gaan ze de rij af? Idealiter zouden ze 2 rijen maken, een met en een zonder pre-order. Want inderdaad, als er 50 mensen staan met een pre-order, gaan die ook in een rij moeten staan. Nu ja, als ik toekom vraag ik gewoon heel luid: hebben jullie een pre-order? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar in Gent ging het traag door een fout in het systeem, ze konden enkel cash aanvaarden. Ik was toen derde maar werd eerste omdat de twee voor mij enkel bankkaart hadden... Gelukkig hadden ze de foto's van de eerste in Gent al gemaakt zodat ik niet op die foto moest ^^ . Jammer genoeg was ik dit jaar te laat voor Gent (en ik woon gelijk in Gent) :-/ Mag naar Roeselare rijden om een iPhone terwijl ze 500 meter van mijn deur (mobistar langemunt Gent) ook verkocht worden ... Achja :-/
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
6 u 45, ik dacht dat ik bij de laatsten ging zijn maar er stond bekans nog geen volk toen ... Woon er ook maar vijf minuten van dus maakte mij niet uit moest ik achteraan in de rij staan maar toen was het tot mijn grote verbazing behoorlijk kalm. Om 7 uur stroomde het meeste volk toe en was er toch een rij tot de helft van de langemunt... Maar de ophoping kwam ook vooral doordat mobistar pas later open deed met dat 'technisch probleem'. Tip voor vrijdag is dus, neem cash geld mee want er waren er veel die terug mochten vertrekken naar de bankautomaat achter de hoek.
|
|
|||
|
|||
Ik was te laat voor de resevering!
Zijn er nog andere opties voor er 1 te kunnen bemachtigen? Vb wachten tot er mss enkelen niet komen opdagen zijn? |
|
|||
|
|||
Amai, je was er pas om 6u45 terwijl de deuren al open gingen om 7u00? En toch was je nog derde? Da's goed nieuws, kan ik wat langer slapen vrijdag
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gebeld naar het mobistar center in Dendermonde Zij hebben 5 iPhones binnen gekregen & er staan 70 mensen op de reservatielijst... In Gent zullen er wel meer iPhones zijn maar wss ook meer reservaties.. |
|
|||
|
|||
Ik was ook te laat om eentje te reserveren, begrijp nog altijd niet hoe het komt dat sommigen dit wel konden en anderen niet, ben daarnet langs gegaan bij mobistar langemunt, zij krijgen 300 toestellen binnen in totaal en deze zijn allemaal via internet gereserveerd, er zijn geen extra! Gent veldstraat krijgen er maar 20 in totaal binnen ik vrees er een beetje voor, ik wil niet gaan kamperen maarja
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
pff meen je niet!
ik was al iets of wat blij dat ik daar om 5uur kon gaan staan en waarschijnlijk mijn iphone kon bemachtigen door er gewoon vroeg bij te zijn :s... Is er soms iemand waarvan ik zijn/haar naam kan gebruiken + doorgestuurde mail die misschien 1 teveel geregistreerd heeft ofzo ? Bedankt alvast |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er nog iemand 1 teveel geregistreerd heeft mogen ze mij dat ook laten weten mja zal wel niet wss |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hardware herstelling in gent? | siesken | iPhone algemeen | 5 | 22-05-11 14:39 |
Iphone 4 Media-markt Gent | leenkat | Koopinformatie Nederland | 21 | 18-08-10 20:04 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
iphone developper in Gent (of omstreek) | guided tours | Archief | 0 | 18-01-09 14:34 |
|
|