iPhone 4 vrijdag -> Gent discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Aja, en ivm de microsim, geen zorgen. We zijn het vorige week gaan vragen en als Mobistar klant krijg je op de dag zelf bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Aja, en ivm de microsim, geen zorgen. We zijn het vorige week gaan vragen en als Mobistar klant krijg je op de dag zelf bij je iPhone de microsim!
(gevraagd in Langemunt zelf)
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb alsnog mijn bestelling aangeduid in de enquête bovenaan, misschien kan iedereen dit doen? Dit als dubbelcheck voor proxify
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook van de partij!
|
|
|||
|
|||
Hoe herkennen we elkaar?
Of gaan we gewoon @ random 'Iphoneclub' en '9Lives' (voor die die daar ook actief zijn) roepen? |
|
|||
|
|||
Zeg gewoon dat je Pippoken bent van iPhoneclub
Ik zal zeggen dat ik Maxim noem en ook van iphoneclub ben en mijn nickname: proXify is |
|
||||
|
||||
De mod ook in Gent héhé
Je zult m'n vriendin en mij herkennen doordat wij nummer 1 en 2 in de rij zullen staan haha! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat jij nummer 2 en je vriendin nr 3 in de rij zullen staan. Moderators achteraan Ze moeten tenslotte achteraan de boel in de gaten kunnen houden Laatst gewijzigd door proXify; 28-07-10 om 14:02. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Héhé
Als het is zoals vorig jaar, geen probleem, we waren nummer 11 en 12 Maar denk dat er dit jaar wel wat meer volk zal zijn :s Laatst gewijzigd door jonasvdc; 28-07-10 om 14:01. Reden: Spelling |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Rond 6u/6u30 terug gegaan en er stonden dan 3 mensen. Natuurlijk, wanneer het event begon had er een hele groep nederlanders voorbijgestoken (daarmee 11 en 12). |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is het echt nodig om vroeg te gaan en in de file te staan als je een pre-order hebt? Je mag toch vroeger binnen?
En gaan alle mensen met een pre-order om 7u al niet binnen kunnn, aangezien Mobistar ons een ontbijtsessie aanbiedt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het ontbijt wordt uitgedeeld terwijl je in de rij staat. |
|
||||
|
||||
Wat ik mij nu wel afvraag, mijn vader ga mee maar moet geen iPhone 4 hebben. Mag hij dan ook binnen?
|
|||
|
|||
Citaat:
Stel, er is een gemengde rij (pre-orders en geen pre-orders) van 100 mensen. Gaan ze dan de rij af om te zien wie een pre-order heeft en die mag dan binnen? En we zitten intussen nog maar aan een 20-tal pre-orders voor Gent. Stel nog 20/30 anderen die zich hier niet gemeld hebben. Dus dat zouden dan een 40/50 pre-orders zijn voor Gent. Die zullen toch allen binnen het dik uur bediend zijn? Want ik veronderstel dat ze wel wat extra verkopers gaan optrommelen (een 4/5 in totaal)? Ik wil maar zeggen: is het echt nodig om met een pre-order er al om 6u (of nog vroeger) te staan? Als ik weet dat ik relatief snel bediend wordt met mijn pre-order, ga ik er maar om 6u55 staan. Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 28-07-10 om 15:11. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hardware herstelling in gent? | siesken | iPhone algemeen | 5 | 22-05-11 14:39 |
Iphone 4 Media-markt Gent | leenkat | Koopinformatie Nederland | 21 | 18-08-10 20:04 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
iphone developper in Gent (of omstreek) | guided tours | Archief | 0 | 18-01-09 14:34 |
|
|