Eigenaar van een iphone 4 (telenet) en nog steeds niet Actief !!!

Eigenaar van een iphone 4 (telenet) en nog steeds niet Actief !!! discussie in Koopinformatie Belgi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hey, Vorige week zaterdag kon ik EiNDELIJK naar Belcomany om de iphone 4 aan te kopen (sinds eind juni al meermaals heen en terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Belgi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 July 2011, 15:00
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 15 July 2011
Berichten: 2
Standaard Eigenaar van een iphone 4 (telenet) en nog steeds niet Actief !!!

Hey hey,

Vorige week zaterdag kon ik EiNDELIJK naar Belcomany om de iphone 4 aan te kopen (sinds eind juni al meermaals heen en terug omdat het telenet systeem voo verkoop plat lag...) Dat ik nog geweest ben eigenlijk pff pff...

In ieder geval ik dus vorige zaterdag in het bezit van mijn nieuwe aanwinst naar huis om hem aan te sluiten en te initializeren... krijg ik een melding van contacteer provider... ok... ik bel naar de telenet klantendienst en krijg te horen dat de verkoop vastgelopen is.... het is echter zaterdag en de onderliggende dienst (ma-vrij) moet dit oplossen... zou max. vijf daagjes duren... dus uiterlijk vrijdag zou mijn iphone werken...
Het is nu vrijdag en hij werkt nog steeds niet !!!!! ik bel een uurtje geleden dus terug en vraag een stand van zaken....
na een kwartier in de wacht te staan komt een uiterst vriendelijke kerel terug aan de lijn met de melding dat ik nog uiterlijk tot dinsdag moet wachten????? Is toch niet meer normaal he !!!! naar belcomany gebeld en ook zij lieten weten dat ik jammer genoeg niet de enige ben met dit probleem.... Dat kan toch niet?????
Ondertussen loopt mijn abonnement toch wel al een week en heb ik er niks aan !!!!!
Klinkt dit nog mensen bekend in de oren??? zo ja, wat deden jullie ??? 'k Ben bang dat ik dinsdag weer te horen krijg dat ik tot vrijdag moet wachten etc etc... Terwijl ze wettelijk 5 dagen hebben (werkdagen) om dit in orde te brengen, wilt dus zeggen dat het VANDAAG in orde moest zijn....

Valt hier niets tegen te doen??? Ergens een commerciele tegemoetkoming eisen ofzo...

iemand???

Grtjs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15 July 2011, 15:32
colliehome's schermafbeelding
» iPhone 6 Plus 16GB (Zilver) [FW: 10.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 March 2008
Locatie: Herent
Berichten: 2.479
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome Stuur een bericht via Skype™ naar colliehome Send a message via twitter to colliehome
Standaard

Even melden dat je je contract wel eens kunnen annuleren...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 15 July 2011, 15:44
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 15 July 2011
Berichten: 2
Standaard

Heb ik gezegd, waarop de operator doodleuk antwoorde dat dat geen probleem was en ik dan een aangetekend schrijven moest sturen!!!! Dus klantenservice echt helemaal 0 !!!
  #4  
Oud 26 July 2011, 13:50
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 March 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Standaard

Hoi FrouFrou,

ik heb in dezelfde situatie gezeten. Bij mij heeft het 16 dagen geduurd.
Zoals je zelf zegt de mensen bij Telenet waren heel vriendelijk en behulpzaam. Het probleem ligt echter bij de BelCompany winkels. Die moeten het papier en activatieproces op gang brengen maar laten dat meestal liggen tot ze er een aantal hebben vooraleer ze er aan beginnen. Blijf aandringen bij Telenet via het gratis nummer of vraag raad aan Test-Aankoop. 02/542.32.32
Gaat het ook om een geval van nummerbehoud?
Ik weet het is niet leuk als jouw mooie toestel daar ligt te blinken en je kan het nog niet gebruiken :-(

Veel succes!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simlock nog steeds actief na Redsnow firmware:3.0 fdm31101976 Archief 1 15 July 2009 01:14
iphone werkt nog steeds niet wmaxim iPhone algemeen 2 18 August 2008 20:28
Iphone contract van vrijdag nog steeds niet doorgevoerd? fillem T-Mobile 59 6 August 2008 14:02
Gebruiken jullie nog steeds een Xsim? v!c Chat en geruchten 31 14 July 2008 12:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.