iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) 679. Ik zit gewoon nog thuis hoor. Foto van Twitter Ga om 3 uur rijden, zie dan bij aanrijden wel of de rij onder het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
679.
Ik zit gewoon nog thuis hoor. Foto van Twitter Ga om 3 uur rijden, zie dan bij aanrijden wel of de rij onder het spoor staat of niet. Ergste geval sta je 50 minuten later in Koln. Meeste Duitsers gaan daar pas om 6 uur heen ofzo, volgens iszene.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hee marthijst kom hier ook ff hallo zeggen joh ik sta 15meter van het begin van de rij.
|
|
||||
|
||||
Ik lig thuus op de bank
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het met het vignet als je naar de apple store keulen gaat?
|
|
|||
|
|||
Ook wel *****..
Tmobile heeft geen internet bundel voor in buitenland. Enkel voor altijd -_- |
|
||||
|
||||
Controleren ze sowieso nooit op en evt. te koop bij pomp langs de snelweg voor 5 euro.
|
|
|||
|
|||
Binnen een half uurtje vertrekken wij ook
|
|
|||
|
|||
Hier in Oberhausen staat al zeker 100 man.
|
|
||||
|
||||
Oberhausen 150 Leute, Frankfurt 30, Augsburg 6, Köln 40, Hamburg 40.
|
|
|||
|
|||
hoe zit het wet de beschikbare iphones in keulen?
|
|
||||
|
||||
Dat weet niemand. Gok dat het overal wel zo'n beetje hetzelfde zal zijn?
|
|
|||
|
|||
Pff miss toch maar keulen dan. Ik word hier moe van
ik word echt zo erg gek gemaakt door al die leute.... |
|
||||
|
||||
Gewoon straks ff kijken wat er staat en dan beslissen.
Parkeren schijnt in Keulen lastiger te zijn (pakeergarage pas om 07:30 open, zegt men). |
|
|||
|
|||
Het probleem is, ik wil gewoon een 16gb en maximaal een 32 gb.
Omdat zoveel mensen besloten hebben er een door te verkopen zijn die iPhones er zo doorheen omdat 80 procent een 16gb wil..... Mja ik ga het maar bezien. |
|
|||
|
|||
Man, nu al 150 man..
Moet er trouwens nog iemand mee vanaf station Amersfoort eo? Rij rond 1 uur weg |
|
||||
|
||||
Citaat:
dus 300 iphones zijn al weg
|
|||
|
|||
ik ga met een mede-forum lid zometeen vertrekken richting Frankfurt. Daar staan op dit moment zo'n 60 man. Heeeeeele lange rit word dat, maar 1 voordeel: nauwelijks Belgen & Nederlanders = grotere slagingskans!
|
|
||||
|
||||
Niet iedereen koopt er 2 natuurlijk.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 23:37 ---------- Koln wordt ook een lastig verhaal: Sehr geehrter Herr , vielen Dank für Ihre Anfrage. Das Parkhaus dürfen wir aufgrund der Betriebszeitenregelung erst um 7:30 Uhr öffnen. Der Apple Store öffnet um 8:00 Uhr, die Eingänge des Centers ebenfalls. Wir wünschen Ihnen schon heute viel Spaß mit dem neuen iPhone. Mit freundlichen Grüßen / Kind regards Daniela Brauer (Mrs) Assistant Center Management ECE Projektmanagement G.m.b.H & Co. KG Rhein-Center Köln Parkeren pas vanaf 07:30.... Dus Oberhausen moet het worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|