iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Apple vindt dit soort heisa en ellende alleen maar mooi Is toch mooie televisie voor ze Ja, want voor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft Parijs nog gestaakt vandaag? En is die morgen open?
Heeft iemand een emailadres? |
|
||||
|
||||
Citaat:
kijk anders hier even: http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...frankrijk.html ja ik heb een emailadres maar mag ik vragen wat je ermee wil? |
|
|||
|
|||
Zou, en wie van jullie was nou de jongen wiens broers knie geblesseerd was?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zal er toch maar 7 uur in de auto hebben moeten zitten vandaag ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2012 om 21:01 ---------- Citaat:
geen idee Maar het schijnt dat Blender vandaag 3 uur bij de EHBO heeft gezeten na een matpartij |
|
|||
|
|||
Een mailen wat ze nog op voorraad hebben ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben trots op mezelf. |
|
|||
|
|||
Nope. Ik heb de nanosim geknipt toen ik terug was. Geen schuurpapier of vijl aan te pas gekomen. Gewoon een microsim geknipt en klaar!
|
|
||||
|
||||
Wat ik begreep krijgen alle Apple Stores toch weer nieuwe voorraad voor de volgende dag?
|
|
|||
|
|||
Net als laatste ongeveer de deur uit in oberhausen was al dik na 8 uur maar werden nog netjes geholpen zelfs nog een Apple personeels applaus meegemaakt ;-) ze schaamden zich heel erg om de taferelen buiten! En gaan zorgen dat dit niet meer kan voorkomen al wisten ook een hoop van het personeel niet eens van het geweld...
Nu het goede nieuws er zijn nog tientallen telefoons ( snel geteld zo'n 70 stuks) niet opgehaald voornamelijk witte telefoons 32 en 64 gb daarnaast nog een kleiner aantal zwarte in alle geheugen soorten maar voornamelijk de 64 gb versie |
|
|||
|
|||
HalloHier net wakker naar een hele leuke en gezellige nacht in oberhausen
Met leuke mensen en geen gezeik Blij dat we er door waren wat ik hoorde trek en duwwerk onverstelbaar heb respect voor de mensen die er al 12 uur staan of zo geen manieren die Duitsers en Polen Waren er 21:30 gisteren daar vanmorgen 10:00 kwamen we uit de Apple store Ondanks alles leuke nacht gehad en veel mensen ontmoet van het forum En natuurlijk 2 Phone,s kunnen bemachtigen wat zijn ze mooi en geweldig Morgen beetje gaan spelen ,hahaha Succes iedereen met de iPhone 5 Fijn weekend |
|
|||
|
|||
Iphone oberhausen zaterdag
Hoe kun je er nog een krijgen morgen (zaterdag) in oberhausen? Hebben ze een nieuwe lading morgen? Ik wil m graag daar halen maar ben bang als ik morgen daar ben dat ze op zijn.
Hoe weet ikzekerdat ik er een kan kopen daar? |
|
|||
|
|||
@iPhoneclub hebben jullie al een toestel kunnen krijgen neem aan dat er een verslag over gaat komen zo snel mogelijk XD
|
|
|||
|
|||
Ik zou zorgen dat je morgen ruim voor 10 uur daar bent en dan geef ik je een goede kans je er een kan scoren... Zie mijn bericht hierboven... Maar ze wisten nog niet of er nog een extra nieuwe lading kwam.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want de prijzen op marktplaats slaat nergens op |
|
|||
|
|||
Gelukkig heb je je iPhone wel, anders zou het helemaal balen zijn! Wat een gedoe zeg.
Ik vraag me af of het beter zal zijn in Amsterdam. Er is nu in Nederland ook geen pre-order mogelijk, hierdoor werk Apple drukte wel wat in de hand. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Krijg je hem er dan nog wel uit?
|
|||
|
|||
Dat valt mee denk ik want de rest van het winkelcentrum was al dicht dus denk niet dat heel mensen het weten, maar zeker weten doe je het nooit..
|
|
|||
|
|||
En je hebt geen extra kaartje nodig voor hem te kopen, een reserveringskaartje of iets? Ik ga t gewoon proberen. Minimaal 1 moet toch wel lukken?
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|