iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dwaynebrasse En je hebt geen extra kaartje nodig voor hem te kopen, een reserveringskaartje of iets? Ik ga t gewoon proberen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pff, vanavond project iphone x in beks zijn achtertuin, hij kan wel een kratje of 10 kopen als ik de foto zo zie...
|
|
|||
|
|||
Na van de week bericht van vodafone dat de nano sim pas vanaf de 28e te leveren is a € 11,50 ben ik vanmorgen naar vodafone winkel in Amersfoort gegaan.
Daar kreeg ik de nano sim voor mijn iPhone 5 gratis! Hadden ze gewoon op voorraad. Niks geen € 11,50. Service zei de behulpzame verkoper. Chappo voor deze winkel! |
|
|||
|
|||
In oberhausen nog steeds 64 gb witte, rij van 30 man
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat zou fijn zijn ik wil ook van de week gaan
|
|
|||
|
|||
Robert, Goeie adviezen maar die hoge hekken zie ik niet zo zitten. Mag ik je herinneren aan het voetbaldrama in Engeland van een aantal jaar geleden.
Ronald |
|
|||
|
|||
Met 10 personen gaan.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2012 om 16:17 ---------- Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben er nu boys En guess what Ik heb de laatste Zijn helemaal leeg
|
|
|||
|
|||
ik was er ook,, er was alleen de 64gb witte versie nog over niet genomen . de rest uitverkocht, aanstaande woensdag kom er weer een lading
|
|
||||
|
||||
Kun je er met visa betalen?
Mss dat ik de trip dinsdag maak naar keulen, 2u-rijden Aankomst wel pas tegen 18u... |
|
|||
|
|||
Met iedere Creditcard, Maestro (pin) en contant.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Boys Is helemaal leeg nu Ze hopen eind van de week weer te krijgen maar is geen enkele zekerheid Koln was gister al leeg
|
|
||||
|
||||
zal voor alle zekerheid maar eerst bellen
|
|
|||
|
|||
Een andere vraag. Hebben ze de witten en zwarte 5 wel gewoon in de winkel liggen om te bekijken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tja, kon natuurlijk zijn dat ze in eerste instantie alleen voor de verkoop hadden liggen. We zijn misschien de komende week een keer in Oberhausen, dus dan zou het wel wat zijn als je alleen even langs kon lopen om te kijken (hier iemand in huis die twijfelt tussen een 5 en een populair toestel van een ander niet nader te noemen fabrikant )
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|