iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat maakt Apple uit hoe ze verkocht worden dan? Maakt Apple natuurlijk geen reet uit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat maakt Apple uit hoe ze verkocht worden dan?
Maakt Apple natuurlijk geen reet uit |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb nog steeds plek voor een extra iphone naar keuze mee te nemen uit duitsland/overhausen ^^
Edit: niet meer. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 14-09-12 om 20:34. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Op zoek naar iemand die voor mij een zwarte iPhone 5 16GB wilt meenemen.
Vergoeding is €100,- |
|
|||
|
|||
Nice, dat gaat je wel lukken
|
|
|||
|
|||
Apple kiest bewust een mix van providers en losse verkoop. Verwacht dat er wel een idee met MM achter zit. Zo houden ze de meeste invloed op de hele markt. Apple is prachtig bedrijf, maar is even commercieel als MM zelf... En waarom niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de apple store gaat om 08:00 open begrijp ik.
misschien een beetje een stomme vraag.... maar als ik rond 06:00 daar ben is dit dan op tijd genoeg om er 1 te krijgen? hoelaat gaan jullie er allemaal zijn dan? |
|
||||
|
||||
6 uur ben je wel op tijd, gok dat je dan om een uur of 10 naar binnen kan (winkel in).
Ze delen kaartjes uit, meestal vanaf een uur of 7. Als je die hebt kan je de hele dag terugkomen om m op te pikken. Voordeel van iets later komen is dat Centro open is en je er dus eventueel een shoppingdagje van kunt maken. Dat lijkt mij een groot voordeel van mediamarkt trouwens: later open en meteen ff winkelen, in Essen of Dusseldorf bijvoorbeeld. Pest bij Centro als je vroeg gaat is dat je om 0845 weer buiten staat. Dan ga je ook niet nog ruim een uur wachten tot de rest van de winkels open gaat.
|
|||
|
|||
Ik sta denk ik om 8:10 weer buiten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
haha nou ik moet me zelfs haasten om mijn werk gewoon te halen die vrijdag vanuit Oberhausen. nu lees ik ook berichten over Mediamarkt. dat de iphone daar halen ook gewoon een goede kans geeft. zijn er hier mensen met ervaring met de tijd dat je bij de Apple store moet staan om er zeker van te zijn dat je er 1 mee naar huis krijgt? wil er toch wel zeker van zijn dat ik niet voor niks om 05:00 hier weg rij... |
|
|||
|
|||
Iemand bij de iPad 3 launch geweest in Oberhausen? Hadden ze toen netjes rijen gemaakt in de nacht? Want met de 4S launch was het een grote choas.
Geen goede rijen, alles door elkaar en drukken :S |
|
||||
|
||||
- Voor de 4S rond 03:15 daar. Stond ongeveer 100 man toen. Bleef rustig tot rondom 05:30. Centro ging open om 07:00 dacht ik, Apple om 08:00.
- Voor de iPad3: om 01:00 daar. Man of 60 voor me. Tussen 1 en 3 kwam er weinig bij aan mensen, dus 01:00 was echt veels te vroeg. Centro ging dit keer rond 6 uur open (was in maart, dus vrij koud buiten toen). Ook nu werd het vanaf een uur of 5 langzaam drukker (bussen beginnen rond die tijd te rijden denk ik). Weet nog niet wat ik komende vrijdag doe. Misschien toch maar een halen. Als ik ga dan denk ik dat ik er rond 04:00 probeer te zijn; vroeger is niet echt nodig, ze hebben er toch meer dan genoeg en zo kan je nog een beetje slapen eerst. De iPad3 hadden ze nette rijen voor gemaakt: onder die overkapping aan de rechterkant richting de metro. |
|
|||
|
|||
Klopt de 4s lancering waa bagger en ze hebben ervan geleerd. De ipad 3 lancering ging netjes en vlekkeloos op de voorkruipers na...
|
|
||||
|
||||
Hehe, die rooie rat die hem als eerste mocht kopen bedoel je?
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook nog op zoek naar iemand die een iphone 5 voor me mee wilt nemen , dus als iemand dat wil hoor ik het graag
|
|
|||
|
|||
Nee die russen. Iets van 10 plaatsen achter ons stonden zuipende russische gasten. Opzich niks mis mee maar die hadden ook vrouwen meegenomen die een anderhalf uur voor opening besloten er maar bij de rij in de kruipen. Als dit weer gebeurt zeg ik het tegen de gast van de beveiliging. Vorige keer waren te moe voor gezeik...mja misch nu weer maar dit was echt gemeen.
|
|
|||
|
|||
Ik wil best een keer meegaan. Kom uit omgeving den haag/rotterdam/amsterdam.
Iemand nog plek over in de auto? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2012 om 01:53 ---------- Heb je een milieusticker nodig om naar oberhausen centro te gaan? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|