iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Amsterdam maak je ook gewoon kans natuurlijk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Amsterdam maak je ook gewoon kans natuurlijk.
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch Laatst gewijzigd door matthijst; 16-09-12 om 19:16. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Tja is wel heel toeristisch centrum natuurlijk, dus lijkt me daarom lastiger....
Hoe laat denk jij uit ervaring dat ik daar moet staan/ Hoeveel iPhone 4s exemplaren waren er in Oberhausen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2012 om 17:16 ---------- Ik wil hem zo graag hebben, dat ik overweeg om ontslag te nemen en met jullie mee te gaan, maar ja dan kan ik hem niet meer betalen, dus laat ik dat maar niet doen |
|
|||
|
|||
zitten er overigens nog verschillen in versie wat betreft iphone 5 in Duitsland en iphone 5 die hier verkocht gaat worden?
iemand hier een goed antwoord op? |
|
||||
|
||||
3 soorten zijn er:
AT&T – GSM model A1428*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 4 and 17) Verizon & Sprint – CDMA model A1429*: CDMA EV-DO Rev. A and Rev. B (800, 1900, 2100 MHz); UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 3, 5, 13, 25) European – GSM model A1429*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 3, 5) Band 1 – Support in Asia, Europe, Israel, Japan Band 3 – Finland, Germany, Australia, Hong Kong, Japan, Poland, Singapore Band 5 – Americas, South Korea, Israel Zoals je ziet gebruikt Duitsland een andere band dan de rest van Europa voor LTE, maar zit die andere band ook op de Europese versie. @Emper; weet niet meer of het iPad3 of 4S was, maar het gerucht ging toen dat ze er 1000 per kleur/geheugencombinatie hadden volgens mij, dus 6000 totaal. |
|
|||
|
|||
dank voor de heldere reactie!
ik rij vrijdag nacht richting Oberhausen. zou er een stuk of 8 mee willen nemen..... voor famiie enz... denk alleen dat er wel een max aan zit of za dit niet zo zijn? |
|
||||
|
||||
2 per persoon max.
|
|
|||
|
|||
Ik wil dr een met abbonement, dus ik zal moeten wachten tot 28 september en maar hopen dat Vodafone of Tele2 het op die dag al i.c.m. een abbonement aanbiedt..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vertrek donderdagmiddag om een leuke dag te hebben met mijn vriendin en zal vrijdag om 5u 's ochtends in de rij staan voor mijn eerste Apple launch event. Genoeg eten / drinken meenemen? Ik neem aan dat naar de wc gaan lastig zal zijn..? Hele thread doorgespit maar daar verteld niemand iets over
Heb er zin in! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo dan hebben we dat ook ff gehad Fijne dag
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat er een WC bij het benzinestation is, maar weet het niet zeker.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je kan gewoon weglopen van de rij en terug aansluiten. Heb er nooit iemand over horen klagen. De eerste 5 mensen in de rij(waaroner ik) gingen ook telkens weglopen Als het kan zou ik nog een uurtje eerder gaan. om vieren begint het juist drukjes te worden. |
|
|||
|
|||
@matthijst
Wauw dat zijn er veel! Hoop in Amsterdam net zoveel. Ik ga rond 04:00. Spannend Citaat:
|
|
||||
|
||||
4:49 komt de eerste bus aan bij Neue Mitte. De eerste S-Bahn om 05:12, dus als je daarvoor bent komt het wel goed, qua drukte.
|
|
||||
|
||||
70 euro te veel????
Vind het eerlijk gezegd nogal brutaal. Iemand die gaat voor jouw Iphone 8 uur in een rij staan, betaalt als het ff tegen zit 100 euro benzine en dan vind jij 70 euro te veel die hij vraagt als vergoeding omdat jij er voor te lui bent??????? |
|
|||
|
|||
Ik vind het niet veel. Ik zou het graag doen, maar het is ook eng om zomaar aan iemnd veel geld te betalen en straks zit er een steen in het doosje Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zou inderdaad wel afspreken dat je de iPhone komt ophalen en hem niet zo snel laten opsturen. Tenzij iemand bijvoorbeeld een Ebay-account met 100+ positieve feedback heeft oid.
|
|
|||
|
|||
Ja daar heb je gelijk in. Ik ga het zelf de 28e proberen. Zag wel bij de iPad 3 verkoop in Amsterdam dat de rij al vroeg in de avond begon....
|
|
|||
|
|||
Ik wil voor zoiets extra hem ook wl meenemen uit Parijs als ik ga, woon wel in Belgie en moet dezelfde dag nog omgekomen worden
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|