iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het net aan mobistar gevraagd op facebook en op twitter... Nu wachten op antwoord......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het net aan mobistar gevraagd op facebook en op twitter...
Nu wachten op antwoord... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Verschil is dat je als je hem in Nederland koopt al een week lang Duitsers hebt gehad die kunnen testen of op maat knippen van een microsim gaat lukken. Als dat niet lukt zit je met een overpriced iPod Touch Dat, en het prijsverschil van een euro of 50-70 (incl. reizen) maakt dat het dit keer IMHO niet loont om naar Duitsland te rijden. In de rij staan maakt trouwens weinig uit: kom je om 04:00 sta je misschien om 08:30 weer buiten. Kom je om 10:00 sta je er tot 14:30.
|
||||
|
||||
//Berichten hierheen verplaatst en topictitel aangepast. Dit wordt het 'verzameltopic' over alles wat met Oberhausen te maken heeft.
|
|
||||
|
||||
Is er ook al iets bekend of het mogelijk is om de iPhone 5 in de online duitse Apple Store te reserveren om 'm vervolgens in een Apple Store naar keuze (Oberhausen) op te halen op de 21e?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De eerste batch op 21 sept. is first come, first serve! Net bevestiging gekregen van mobistar dat de nano sim volgende week vrijdag al verkrijgbaar is |
|
|||
|
|||
Bah, ik wil hem in nederland ook. Hi zegt dat ze niks hebben en alleen iets krijgen zodra hij in nederland is. Dat word knippen en schuren!
En ja, dat is mogelijk. Zijn al handjevol mensen die het gelukt is en ook het werkende kregen in een adapter. De dikte verchilt ook maar 0,09mm, dus mischien hoef je het wel geen eens te schuren. |
|
|||
|
|||
Ik heb een nano sim cutter besteld, zal jullie laten weten of dat werkt.
|
|
|||
|
|||
via webcare team te horen gekregen: geen nanosim omdat toestel niet in assortiment zit... klantvriendelijk he?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nog iemand vervoer nodig? ik denk er over om vanuit Amsterdam naar Oberhausen te reizen...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2012 om 13:24 ---------- kpn: 'Wij leveren nog geen Nano sim. Dit omdat de iPhone 5 op dit moment nog niet in het assortiment van KPN zit. ^AH' |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
typisch kpn... denken niet aan klanten, maar geld van klanten...
|
|
|||
|
|||
Ja ik denk toch dat we zelf moeten gaan knippen of een cutter moeten kopen..
Heel misschien dat sommige providers volgende week al nano-SIM kunnen leveren maar ik betwijfel het. Zullen wel pas te krijgen zijn vanaf de 28e en dan hebben de klanten die hem halen i.c.m abonnement waarschijnlijk voorrang. |
|
|||
|
|||
ja nogal aso.. ik heb een abonnement... Ik vind dat KPN moet leveren..
|
|
|||
|
|||
ik wil hem gaan halen ook in duitsland. Heb zoiets nog nooit gedaan, ga gewoon lekker met de auto maar wordt wel een aardige rit vanuit haarlem vrije dag heb ik al aangevraagd
|
|
|||
|
|||
Bevestigd! Alle belgische operatoren hebben de nano sim al in huis en bij sommige (mobistar) kan je ze VANDAAG al gaan afhalen
Nano-sim kaarten voor iPhone 5 liggen klaar bij Belgische operatoren - Datanews.be We hebben wel geen Apple store hier in belgie, maar de nano sim zullen we als eerste hebben! Straks maar eens naar het mobistar center rijden en m'n gratis nano sim afhalen! |
|
|||
|
|||
woon in Amsterdam Zuid.. kunnen samen rijden? ik 1 keer in belgie naar een launch geweest...
|
|
|||
|
|||
KPN gaat ook wel leveren maar pas vanaf de NL release de 28e, opzich is dat ook niet zo vreemd.. Ze hoeven geen rekening te houden met mensen die hem al een week eerder hebben uit bijv. Duitsland.
|
|
|||
|
|||
niet met je eens. ik betaal voor telekomdiensten. waar ik die diensten instop is niet de zaak van KPN. Het gaat niet voor niks heel slecht met KPN. Snappen niks van klanten en hun wensen..
|
|
|||
|
|||
Ja dat is zeker een optie, ben nu nog alleen aan het wachten op iets hoe ik mijn vodaphone sim kan ombouwen naar een nano sim (voordeel is wel dat ik een zakelijk abonnement heb)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|