iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmorgen een e-mail naar Media Markt Düsseldorf gestuurd met de vraag of het mogelijk is om een iPhone 5 te reserveren en toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb vanmorgen een e-mail naar Media Markt Düsseldorf gestuurd met de vraag of het mogelijk is om een iPhone 5 te reserveren en toen kreeg ik het volgende antwoord:
Guten Tag, mit Freude haben wir gestern aus der Presse das Erscheinen des iPhone5 entnommen. Leider hat Apple bisweilen weder Liefertermin noch Mengen oder Preise kommuniziert. Allerdings halten wir gerne ein Gerät aus der ersten Lieferung für Sie zurück. Näheres können wir gerne besprechen sobald wir über weitere Informationen verfügen. Bis dahin habe ich Sie auf unsere Reservierungsliste gesetzt. Wir kontaktieren Sie dann sobald wir über den Liefertermin bescheid bekommen. Vielen Dank für ihr Interesse und bis bald! Mit freundlichen Grüßen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2012 om 16:21 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou toch een beetje schuren.. stel dat je SIM er nooit meer uitkomt.... Het idee eeuwig aan KPN vast te zitten.. een nachtmerrie!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Scorpio: niemand weet nog of de iphone 5 normale sims pakt? Ik de het wel. Weet wel bijna zeker. Iemand heeft dus al met success de microsim naar nano geknipt, en deze vervolgens in een adapter gestopt en getest in de ipad of iphone. Werkte prima.
|
|
||||
|
||||
Die test zegt toch weinig?
Er is blijkbaar getest of een naar nano-formaat geknipte micro-sim met een adapter nog in een micro-sim apparaat werkt. Niet of de nano-kaart zelf in een nano-sim apparaat werkt. Wat bijvoorbeeld als de chip fysiek op een andere plek zit op een nano-kaart dan je kunt knippen? (ik heb mijn huiswerk nog niet gedaan)
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja oke en wat hardware verschillen maar dat is de binnenkant. De contacten ect zijn hetzelfde, wat betekent dat de normale sim alleen niet gaat werken in de iphone 5, als apple weet hoe ze dat kunnen blokkeren. Maar waarom zouden ze dat doen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je hier een bron voor?
|
|||
|
|||
[SAMMELTHREAD] Nano-SIM für kommendes iPhone? - Seite 2 - Handys & Smartphones - congstar Support Forum
Net bericht gehad van T-Mobile via twitter, ze leveren de nano-SIM vanaf 21 september ! Dus voor *** 43 euro uitgegeven aan een nanoSIM cutter |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je duo-sim hebt of niet maakt niet uit lijkt me? 1 sim die je nu hebt moet gedeactiveerd worden en in plaats van die krijg je gewoon een nano-SIM die ze voor je activeren. Ik heb ook duo-sim, 1 in iPhone en 1 in iPad. Die in mijn iPad laat ik lekker zitten, hoeft niks mee te gebeuren. Heb gewoon 1 nano nodig voor iPhone 5. Voor 25 euro incl. verzendkosten mag je hem overnemen Of 20 als je hem komt halen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Toen ik van sim op duo-sim overstapte kreeg ik 2 nieuwe sim-kaarten en was de oude meteen al (ongevraagd) gedeactiveerd. |
|
|||
|
|||
I see, kan je gelijk in hebben ja. Maar goed maakt niks uit, ik ga gewoon naar t-mobile shop met mijn beide microsims en zeg ik heb 1 nano en 1 micro nodig en dan regelen ze het maar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waardeloos bedrijf is hi.
Ze weten er niks over nu. Een normale sim kost 18 euro ex btw...wat een afzetterij. Zal me niet verbazen als ze 40 euro gaan vragen voor een nano puur voor de naaierij. Word een duur grapje als ik per ongeluk verkeerd knip. Kan iemand me zon nano sim cutter lenen? Ik kan betalen met paypal voor het lenen... |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|