iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Robin, dat is prima ja. Ik woon in Lelystad, midden van het land....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Robin, dat is prima ja.
Ik woon in Lelystad, midden van het land. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen probleem
Hoop maar dat die site te vertrouwen is en dat ze hem snel versturen.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Joost: inderdaad ja, dat het gaat werken is ook nog niet zeker, dat weten we pas als we de nieuwe iPhone hebben.. Maar ik verwacht dat het wel gaat werken.. Ik heb t-mobile mail gestuurd, of ze me een nano kunnen leveren vòòr de 21e. Dat zou nog het beste zijn, en anders maar hopen dat ik de cutter krijg, op tijd en dat hij goed werkt |
|
|||
|
|||
voor 24.00 ben je niet te porren? ben je weer tijdig thuis, en grote succeskans..
|
|
|||
|
|||
Iedereen gaat weer naar Oberhausen? Ik ga lekker naar mediamarkt denk ik, minder geld kwijt voor benzine, geen lange rijen, veel relaxer..
Je kan hem zelfs al reserveren op duitse mediamarkt website om op te halen bij filiaal naar keuze.. Je moet alleen Duits adres opgeven, ik heb gewoon adres van de mediamarkt opgegeven waar ik hem wil gaan kopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2012 om 14:55 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben met 4S en iPad 3 naar Oberhausen geweest maar doe dat liever niet nog eens.. Extreem lang wachten terwijl je niet of amper hebt geslapen, plus ik ben 50-60 euro aan benzine kwijt, en hij wordt al 30-40 euro duurder dan in NL dus probeer ook beetje op de centen te letten
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ook een optie is is dat we wel om 24:00 daar zijn jullie alvast in de rij gaan staan, en dan kan ik nog ff slapen in de auto. Met wel als voorwaarde dat als ik om 9 uur wakker wordt wel bij jullie kan aansluiten is dat wat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@Benny, linkje is hier ook altijd welkom
|
|||
|
|||
Robin en scoop, PM gestuurd.
Borgqueenx: je kan er ook microsims mee knippen 5 euro is goed, dit wordt vaste prijs voor iedereen die langs wil komen om hem te gebruiken.. Opsturen wordt em niet want dat kost 6.75 euro. Ik denk niet dat ik naar Oberhausen ga.. Denk dat ik ga voor mediamarkt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2012 om 15:19 ---------- Citaat:
https://data.mediamarkt.de/bestellun...e_vorbestellen Ik heb 2 reserveringen gedaan, 1 met adres mediamarkt Nordhorn en 1 met mijn eigen adres maar je postcode bij je straatnaam zetten, en Niederlande bij woonplaats. En dan 00000 zetten waar ze om postocde vragen. Knippen kan wel hoor, maar is een lastig klusje.. Vandaar dat ik maar een cutter heb besteld. Zie hier: RGKNSE NOOSY Nano sim cutter, iPhone 5 nano sim cutter Edit: Shit, zie nu dat de link niet meer werkt.. Vreemd.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|