iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier de same Je bent toch eigenlijk niet wijs om 12 uur in de rij te gaan staan, met de kans dat je nog niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hier de same
Je bent toch eigenlijk niet wijs om 12 uur in de rij te gaan staan, met de kans dat je nog niks hebt zoals in Keulen Ik zou niet meer op de launch dag naar zo'n store gaan Bestel er volgende keer wel wat meer in de UK Die worden dan gewoon na het weekend bezorgd Was wel erg gezellig met Blender en Jan Erg gelachen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nog paar tiental tickets in OBERHAUSEN. Dan einde verhaal...
Niet meer dan 75! En er staan zkr nog 150man te wachten voor een Ticket! |
|
|||
|
|||
Helaas te laat om nu naar Oberhausen te rijden. Twijfel nog of ik Amsterdam ga proberen, omdat het een uitputtingsslag wordt zo te horen, met risico's.
Voor degene die de rij hebben doorstaan, ik vind het echt knap en wens jullie veel plezier met de welverdiende aankoop! Laatst gewijzigd door Emper; 22-09-12 om 15:33. |
|
|||
|
|||
Met een originele nano-sim of een geknipte?
Heeft iemand een geknipte die werkt? |
|
|||
|
|||
Zo, net terug uit Oberhausen.. Survival of the fittest zullen we maar zeggen..
Ondanks het asociale gedrag om me heen me prima vermaakt met aardige mensen in de "rij". Nu de grote vraag...werken de geknipte nano-simmen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
in de apple store zeiden ze dat knippen niet werkt omdat de chip kleiner is dan de micro chip.( freek de nederlandse apple medewerker uit amsterdam) die liet dat ook zien.. gelukkig had vodafone amersfoort ze liggen, me maat had minder mazzel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was er op 4u en stond vrij ver achteraan. Maar toen liepen er al mensen stiekem naar voren toe, maar doordat het donker was en sommige sowieso wel eens uit de rij gingen viel dit niet altijd op. Rond 6u ontstond er opeens een situatie, waardoor meerdere mensen mij en andere voorbij kwamen om vooraan te komen. Nou op zo'n moment ga ik ook mee hoor, want als je dat niet deed stond je achteraan. Op zo'n moment heeft apple gefaald, dat mocht nooit gebeuren en had voorkomen kunnen worden door dranghekken o.i.d. Nu waren mensen die al om 1u gearriveerd waren opeens hun zuur verdiende plek kwijt aan mensen die pad 6u aan kwamen kakken. Dat kwam niet door de egoisme van alle mensen, maar meer door de situatie en een paar die het verpesten voor andere. |
|
|||
|
|||
ja ik snap dat wel. maar wel bizar dat kuddedieren gedrag. Ik zou het ook niet pikken. ik hoop dat ze in oberhausen nu zien dat een iphone launch iets meer animo heeft dan een ipad lunch.
|
|
||||
|
||||
wat ik dan wel weer mooi vind al die mooie verhalen van te voren van ik heb er 2 of 3 over.
Nou, ik denk dat dat ff zwaar tegen viel waar ik ook wel weer nieuwsgierig naar ben, is die moeder die meeging, die had vast wel iets anders voorgesteld |
|
|||
|
|||
Ik ben spijtig genoeg niet kunnen gaan, ik kreeg geen verlof.
Iemand een ideetje als er een kans bestaat dat er morgen terug binnen zouden komen in Oberhausen of Keulen? Anders wou ik morgen wel eens gaan kijken. |
|
||||
|
||||
en hoe is het gegaan, Alex?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2012 om 17:06 ---------- Citaat:
is het nog gelukt, matthijst? erg benieuwd naar jou verhaal aangezien je ook in keulen was! |
|
|||
|
|||
Zo heb ik het ook ervaren in Keulen. Zeker 80% van de mensen die in de (rustige) rij stonden moesten teleurgesteld afdruipen zonder Iphone 5. Er waren er echt veel te weinig in stock.
|
|
|||
|
|||
Zoiets doe ik dus absoluut nooit meer. Ik zat goed om onder normale omstandigheden mijn iPhone te hebben en dan moet zoiets gebeuren. Zoals gezegd zijn we toen naar Keulen gegaan en we waren misschien beter blijven staan, maar ik had er absoluut geen zin meer in.
En om 13u ging die rij in Oberhausen ook niet vooruit dus zijn we maar naar huis gegaan. |
|
|||
|
|||
In Sulzbach en Frankfurt is het dan toch een beetje beschaafder verlopen.
In Frankfurt stonden ook duizenden wachtenden zoals blijkbaar in Oberhausen. Van een (jonge) vriend die daar stond aan te schuiven vernam ik later dat Apple medewerkers 's nachts koffie en waterflesjes uitdeelden aan de wachtenden. In Sulzbach stonden volgens FFH Hit Radio "slechts" driehonderd (300) wachtenden. Zelf heb ik er daar niet zo veel gezien. |
|
|||
|
|||
zo sta je als 300ste in de rij ongeveer en zo als een van de laatste, oberhausen slecht geregeld alles kk slecht security alles popo alles ****** Duiters, alle voordringen duwen jo kk op.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|