iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan bel je zelf...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan bel je zelf
Laatst gewijzigd door tsirakos; 24-09-12 om 13:54. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iedereen zorgt voor verwarring zodat er niemand gaat en geen rij staat.
Dan hebben ze zelf voldoende keus. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je zelf wilt gaan, waarom bel je dan niet even vooraf? Als je het zelf direct van de bron hoort heb je enige duidelijkheid. Tenzij medewerkers langs elkaar heen kletsen natuurlijk .
|
|
|||
|
|||
net gebeld met oberhausen idd geen voorraad meer. ze zijden dat ik het beter vrijdag in amsterdam kan proberen.
|
|
||||
|
||||
Net met Koln en Oberhausen gesproken... Zij heb GEEN VOORRAAD meer.... :-(
Hij zegt eerst is NL aan de beurt Vrijdag en daarna verwachten ze een kleine lading. Vanochtend kregen Apple een email, de wachttijd is verlengd naar 2 weken voor nieuwe voorraad.. maar niet is zeker.. blijven contact houden is enige manier van weten.. Nu gaan de providers een lading krijgen....
|
||||
|
||||
Ik denk dat het slim is iedere dag ff te bellen.
Ik vermoed dat ze wel eerder voorraad krijgen, zo ging het destijds ook met de 4 in Frankrijk Ik blijf er nog bij dat dat systeem met die emailtjes toch het beste werkte, als ik daar aan terug denk |
|
|||
|
|||
Ik kom er niet door verbinding wordt steeds verbroken, zal het aan mijn oude nokia liggen. iPhone al verkocht.
|
|
|||
|
|||
iemand enig idee of hij bij andere winkels in duitsland te koop is? net saturn gebeld maar daar hebben ze hem alleen met abbonement.
|
|
|||
|
|||
Ik ben van plan om zaterdag ochtend naar oberhausen te gaan, maar als ik die verhalen zo lees dan vraag ik me af of dat een goed idee is.
Vrijdag voor sluiting de apple store maar eens bellen of ze voorraad hebben. Ik denk dat het bij de Apple store in A'Dam ook vrij druk zal zijn op zaterdag. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen om 10:00 uur al geprobeerd toen was deze info nog niet bekend, bovendien zijn er tegenstrijdige berichten, dus hoor ik liever zelf hoe het zit.
Misschien zijn de Duitsers klaar met die Nderlanders die ze opkopen voor handel en zeggen ze daarom dat we hem beter in ons eigen land kunnen kopen.... |
|
|||
|
|||
dan vrijdag toch maar vroeg naar amsterdam? ai,ai...je moet er wat voor over hebben...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
amsterdam word nooit zo druk als in oberhausen en ben benieuwd hoeveel amsterdam er krijgt |
|
|||
|
|||
Waarom denken jullie dat?
Ik vermoed dat het nog wel eens drukker zou kunnen zijn. Het is een grote stad en veel toeristen en bovendien het enige verkooppunt die hem voorlopig los verkoopt in Nederland. Maar ik hoop natuurlijk dat jullie gelijk hebben |
|
||||
|
||||
ik geloof nooit dat het zo druk gaat worden als in Oberhausen
o, ff for the record, lijkt erop dat heel Europa uitverkocht is want ook in Viva La France zijn ze op |
|
|||
|
|||
Net even langs Oberhausen en Keulen gereden. beide zijn de iPhones uitverkocht!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ze wisten alleen dat je vanaf woensdag op de Site een iphone kon reserveren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|