iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel 70 euro te veel???? Vind het eerlijk gezegd nogal brutaal. Iemand die gaat voor jouw Iphone 8 uur in een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga mijn Rode Duivels truike aandoen, kwestie van de Nederlanders onder jullie wat te treiteren..
JA, ik weet het dat wij OOK niet op het EK waren |
|
||||
|
||||
Rotterdam - Oberhausen. 420 kilometer. 4 uur in de auto. 60 euro benzine.
Met 70 euro ben je 10 euro duurder uit dan zelf gaan. Zeg dat het al met al 10 uur kost, dan is dat 1 euro per uur. En ja, uiteraard: degene die hem voor je meeneemt staat toch al in de rij en maakt die kosten ook zonder er 1 voor jou mee te nemen wel. Stel dat je alleen de benzine betaalt dan ben je 30 euro kwijt. Voor die 40 euro kan jij de hele vrijdag lekker uitslapen en naar het ziekenhuis gaan terwijl er iemand anders middenin de nacht in de kou zit te bibberen in Oberhausen.
|
||||
|
||||
Jullie hebben helemaal gelijk....
|
|
|||
|
|||
ik vroeg me enkel nog af welke betaalmethoden de meesten onder jullie gebruiken? ik twijfel tussen m'n creditcard en cash meenemen.. stel dat er wat aan de hand is met creditcard of werkt net weer niet op dat moment.. maak je liever niet mee na zolang rijden/wachten
|
|
||||
|
||||
Creditcard is wel het handigt, als je zeker wilt zijn neem je cash mee.
Je krijgt een kaarjte van Apple als reservering, en dan mag je hem de hele dag ophalen, dus mochten er problemen zijn bij Apple met pinautomaat, dan kan je altijd ff ergens anders geld gaan halen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hmm oke dat kaartje is idd wel handig.. en zoveel geld op zak hebben is niet echt alles werkt m'n gewone bankkaart ook in duitsland?
|
|
||||
|
||||
Neem aan van wel? ING pinpas doet het overal.
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, Is er nog iemand die vrijdag naar duitsland gaat en een extra iphone 5 zwart 16gb mee kan nemen? Ik ben bereid 75 euro extra te betalen, zodat diegene zelf zijn kosten eruit heeft. Zou eerst zelf gaan, maar moet helaas tentamen maken voor studie! Ik kom uit Gouda, PM me maar even als je interesse hebt. Alvast bedankt, Kevin
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga wel mee met alle gekke Nederlanders en Belgen... wordt wel wat. |
|
|||
|
|||
Ok, ik heb alles gelezen maar zit deze dag helaas in het buitenland :-(
Wie o Wie wil er eentje voor mij meenemen? natuurlijk tegen een reële vergoeding. Zo ja, stuur mij dan een PM aub |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog in onderhandeling met bowmoat, omdat hij wel erg ver van me vandaan woont. Is er iemand die dichterbij gouda woont en ook gaat? En nog 1 extra kan meenemen. Ik hoor het graag, betaal er 75 euro voor! PM me maar!
|
|
|||
|
|||
heb zojuist even naar de Mediamarkt in Duisburg gebeld met de vraag of het mogelijk is om de Iphone te reserveren voor vrijdag.
zij geven echter aan dat Mediamarkt een contract heeft met Apple wat inhoud dat zij de telefoon niet los mogen verkopen. weet niet of dit enkel voor de Mediamarkt in Duisburg (marxloh) geldt of dat dat dit voor iedere mediamarkt opgaat. iemand enig idee? |
|
||||
|
||||
Bad News
Citaat:
|
|||
|
|||
Vanaf hoe laat gaan ze die kaartjes uitdelen?
Aan de hele rij? Benieuwd of ze dat in Amsterdam ook gaan doen... Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand die er nog een zwarte 32gb voor een Belg wil meenemen? Heb namelijk zelf geen tijd om te gaan. PM me maar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kan nog 2 zwarte iphone 16GB meenemen uit Oberhausen, uiteraard tegen een riante vergoeding.
Als je interesse hebt, stuur me een PM. Kom zelf uit Den Haag. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|