iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Robert Mmm.. dat is opzich wel positief dan want zag al op tegen nog een keer die chaos. Dus de deuren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ze hebben er duidelijk van geleerd hoor, met de iPad 3 was alles veeel beter geregeld. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nee, half zes.
Edit: half zes was reactie op kwart voor vijf
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2012 om 19:36 ---------- Het voelde als 9 uur haha.. dacht dat die deuren nooit open zouden gaan. |
|
||||
|
||||
mensen nog vraagje.. stel ik ga met me broertje van 17jaar... mag hij ook 2 iphones kopen? :-0
|
||||
|
||||
Citaat:
Lijkt me wel DrDecibel en ik waren in Parijs voor de Iphone4. hij heeft toen een nederlands meisje van rond de 16 a 17 jaar 40 euro gegeven om 2 iphones te halen wat ze ook deed. Der vader stond er trouwens bij en die vond he niet erg hoor.. die kon er de humor wel van inzien |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik geen mail heb tegen dan, pech. Zie wel dat auto volgeraakt en sommigen er over hebben ;-) Nog iemand mee vanuit Antwerpen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2012 om 20:06 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
beterrrr Hoelaat gaan jullie er zijn? Laatst gewijzigd door scoop1; 17-09-12 om 21:28. |
|
|||
|
|||
Ik herinner me bij de 4s dat het ****ing fris was... Waren we blij dat de deuren opengingen. Ik ga klapstoeltje meenemen want ga er al rond 1u-2u zijn.... Ik hoop echt dat buiten ook al goed georganiseerd is zoals bij iPad (3) dak op mijn gemak kan zitten en Miss wat slapen.
|
|
|||
|
|||
fris ??
lekker dan ! Laatst gewijzigd door zinloos; 18-09-12 om 00:26. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Iphones reserveren via telefoon, mail binnenkrijgen, stressen om van werk weg te kunnen! Dat is toch veel mooier dan in een lange rij gaan staan midden in de nacht Maar wie weet heb ik na vrijdag ook een veel mooier idee van onze oosterburen! Met DrDecibel en Mister Blender is de auto in ieder geval wel dezelfde indeling! Hoe onze dag eruit gaat zien weten we nog niet, maar een databundel in het buitenland is inmiddels aangeschaft zodat we het forum kunnen blijven volgen EN vervuilen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
16 a 17 jaar???? ze was 19 hoor en lekker ook trouwens |
|
|||
|
|||
Ik ben ook aanwezig! eerste keer dit, komt vast wel goed. Ze hebben genoeg voorraad, daar maak ik me ook geen zorgen over. Zin an!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een countdown online gezet: Bas van der Ploeg | Event
Er zullen ook links verschijnen naar blogs all-over-the-world die tijdens de launch verslag doen. |
|
||||
|
||||
pfff die berichten van MediaMarkt maken me toch wel beetje ongerust
Misschien anders door naar Koln dan maar? Zou het daar rustiger zijn? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
vanuit Den Haag
Heb sowieso geen zin om uren in de rij te gaan staan in de auto rijden vind ik niet erg maar niet om 6 uur in de rij en gaan staan wachten dus dan rijd ik liever door naar Koln |
|
|||
|
|||
Ge gaat overal aanschuiven hoor, op 3 uur zijt ge der mss van af als ge er rond 6u zijt.....
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|