iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zinloos zaterdag zijn ze denk wel op MP misschien ? 2 per persoon! Zaterdag zijn ze uitverkocht! En op MP zullen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
2 per persoon!
Zaterdag zijn ze uitverkocht! En op MP zullen ze minimaal voor €899 gaan. Heb je dat wel voor over?! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2012 om 22:15 ---------- Ja hooop oook op goede beveiliging man! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorige keer waren er 2 beveiligers plus apple personeel goed geregeld deze keer
En 's ochtends waren er nog meer beveiligers om iets van 5/6 uur. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is er ook Wi-Fi daar ?
dacht dat ik dat ergens las |
|
|||
|
|||
hoeveel stuks kan men krijgen?
|
|
|||
|
|||
Aanstaande vrijdag ben ik ook van plan om rond 4 uur te vertrekken naar Oberhausen, ik vertrek vanuit Rotterdam. Voor een kleine vergoeding kan ik ook nog 3 extra iphones meenemen naar NL, mocht je liever zelf mee willen rijden dat kan ook heb nog 2 a 3 plaatsen over in de auto.
CenterO heeft meerdere ingangen, bij welke delen ze die tickets uit? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
watvoor tickets bedoel je? en ik ga ook vanuit rotterdam vertrekken met een vriend..hoelaat ga jij vertrekken?
|
|
||||
|
||||
Wi-Fi alleen bij de Apple Store.
De rij bij Centro is bij grote rode plein aan de linkerkant. Zie google maps of het plaatje een paar pagina's terug in dit topic. Ik zou zeggen: laat je niet te gek maken met aankomsttijden. Je hebt gekken die het mooi vinden om helemaal vooraan in de rij te staan en er al op donderdagavond staan. Uiteindelijk ben je dan een uur eerder buiten dan degene die rond 4 uur aankwam... De afgelopen keren werd het in de rij pas vanaf 05:00 drukker, dus als je maar zorgt dat je er voor 05:00 bent dan komt het wel goed.
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb zojuist dit hele topic doorgelezen en meerdere mensen hebben verteld dat bij de 4s en de ipad 3 vanaf 07.00 tickets werden uitgedeeld waarmee je de gehele dag het product op kon halen om zo het duw en trekwerk te voorkomen. Hoop dat iemand daar een antwoord op heeft van CenterO heeft volgens mij iets van 8 ingangen (als het er niet meer zijn) |
|
||||
|
||||
Hotel is wel een goed plan inderdaad
Blz 11 staat een kaartje: |
|
|||
|
|||
@ Dominique1991. ik heb je een PM gestuurd
|
|
|||
|
|||
Ik ga naar oberhausen....zie post 1..
Snel kwaliteits Wi-Fi is in de store. Buiten het winkelcentrum heb je tot 2 uur snachts ofzo gratis burgerking Wi-Fi le 3 kb/s. De wachtrij zul je buiten centro wel zien staan. Is het meest dichtbij het tramstation van glas. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Databundeltje voor buitenland kan geen kwaad
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2012 om 00:19 ---------- Citaat:
Als wij nou hier met ze allen afspreken dat we ze niet onder de 900 euro verkopen.. dan blijft de prijs tenminste een beetje hoog.. Even beetje kartel-afspraken maken, mannen |
|
|||
|
|||
vind ik een goed idee. ik ben voornemens zoveel iPhones mee te nemen als ik kan krijgen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Jeanlemasn
jij ook weer, ouwe struikrover wat is je plan ik zit nog beetje te twijfelen, echt geen zin om om 4 uur in een rij te gaan staan wil eigenlijk mijn geluk gaan beproeven in een paar mm's |
|
||||
|
||||
En als je by MM nix vind? Moet je alsnog uren gaan staan in de ry by A'store en hopen dat er voldoende voorraad is :-0
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|