iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx We hebben geen duitsers op dit forum. Denk dat de meeste daar als het even kan naar de nieuwe store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoelang sta ik in de rij bij die store of andere store.. hahaha
|
|
|
||||
|
||||
Aankomende vrijdag kunnen hier ook foto's geplaatst worden van de rijen wachtenden en de nieuwe aankopen Zou op prijs gesteld worden.
|
|||
|
|||
@ Beumaster;
ik heb je een PM gestuurd |
|
|||
|
|||
Ik lees net dit op een Duits forum:
Hallo habe mal am freitag angerufen im köln center . Vorraussichtlich werden sie nur ein gerät pro person abgeben damit viele eine chance auf ein gerät haben da der andrang sehr groß sein wird. Denken jullie dat het waar is? |
|
|||
|
|||
Hmm mag hopen dat dit niet ook zo zal zijn in Oberhausen..
|
|
|||
|
|||
Beide stores even opgebeld. In beide stores gewoon 2 per persoon . De medewerkers die ik sprak dachten dat het in Keulen drukker zou worden omdat het net een nieuwe store is. De grootte van beide stores is ongeveer gelijk vertelden zij mij. Dus wat dat betreft maakt het niet uit.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Google vertaling geeft het volgende aan: "Hallo Ik belde de tijd op vrijdag in Keulen centrum. Naar verwachting zal slechts een apparaat per persoon maken zoveel kans op een apparaat hebben als gevolg van de drukte zal enorm zijn." aaaaaaaaahhhhh 1 per persoon??? |
|
|||
|
|||
@scoop, zie mijn vorige bericht ;-)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Is er iemand die voor mij tegen een goede vergoeding (zeg 100 euro) een zwarte 16gb mee wil nemen vrijdag? Ik kan zelf niet die dag. PM me even, ik kom uit de buurt van Breda |
|
|||
|
|||
mensen uit de buurt van oost of west vlaanderen die van plan zijn om naar oberhausen of keulen te trekken? let me know
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(lees 2 pagina's terug iets over kartel afsraken) |
|
|||
|
|||
Ik ga waarschijnlijk, vanuit Brugge. Serieuze rit maar wil het wel eens doen
|
|
|||
|
|||
Nog 2 dagen 18 uur en 27 min
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2012 om 13:39 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de belgen onder ons, voor 100 euro extra neem ik een extra toestel mee, moet wel de vrijdag zeker worden opgehaald in GENT
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Brugge en we rijden over Gent - Antwerpen.
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|