iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe gaat Apple overigens checken dat je er al eens twee gekocht hebt? Ik neem aan dat als er daadwerkelijk voldoende voorraad is de gehele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe gaat Apple overigens checken dat je er al eens twee gekocht hebt? Ik neem aan dat als er daadwerkelijk voldoende voorraad is de gehele dag je gewoon nogmaals achteraan kunt sluiten.
En is het daarnaast mogelijk om cash te betalen of enkel creditcard? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kwam er nog iemand met een simcutter special voor iphoneclub leden?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2012 om 19:19 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
haha hij kan beter gaan werken en de nano sims aan jullie gaan verkopen bij Oberhausen
[QUOTE=scoop1;820367]we wachten het rustig af gewoon! In feite tussen Donderdag - Zaterdag, zullen de Meeste Nano Sims van KPN Geleverd worden... Die man vroeg me, ooh je gaat dus naar USA om de iPhone te halen... Ik zeg zo, nee man, ik ga naar Duitsland, lekker Dichtbij... Hij zegt zo, huh wtf? Duitsland en Vrijdag al? weet je het zeker? Ik zeg zo, ja duuuhh tuurlijk... ik sta met 1000 andere nederlanders te poppelen om naar DUI te rijden Vrijdag 21e .... Hij zegt zo... hmmmm... misschien neem ik ook vrij... hahahahaha [/QUOTE] |
|
|||
|
|||
Wil iemand meerijden naar Oberhausen? Heb plek in de auto.
Vertrek rond 2uur 's nachts Vanuit Hengelo, Overijssel PM mij als interesseert ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2012 om 19:31 ---------- Citaat:
Maar ik zou ook zoiets willen doen als ik daar 3G zou hebben... hoe doe je dat dan? Europa pakket heb je? |
|
|||
|
|||
Hier nog plek in de auto, vertrek vanaf Drachten
Benzine kosten delen we |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 18-09-12 om 22:23. Reden: info |
|
|||
|
|||
Zoals je kunt zien op de site van Apple is de iPhone die in Duitsland verkocht zal worden geschikt voor Band 1, 3 én 5. Dat wil dus zeggen dat de band die in Europa gebruikt zal worden (Band 1), ook gewoon zal werken op de Duitse iPhone 5.
Bron: Apple - iPhone 5 - View countries with supported LTE networks. |
|
||||
|
||||
@ BasiX
thnx man Laatst gewijzigd door scoop1; 18-09-12 om 22:34. Reden: info |
|
|||
|
|||
maar welke band word in nederland geveild? ondersteund de ipad 3 en de nieuwe iphone de nederlandse 4g(die hopelijk komt zodra die frequentie geveild is)?
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook van plan om donderdagnacht richting Oberhausen te gaan. In NYC ben ik ook een keer geweest, bij de Apple Store op 5th avenue twee weken na de launch, en toen kon ik nog steeds om 5 uur opstaan wilde ik er een hebben.
Het knippen zal geen problemen moeten geven lijkt me. Hier wat meer info over het resizen van je SIM. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus we gaan ervan uit dat NL daarop zit.... Waarom zou het NIET ondersteunen? Zolang wij in Band 1 / 3 / 5 zitten dan is het Prima toch |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben momenteel nog aant overwegen om mss naar Keulen te gaan.
Iemand ervaring? En zou ik er gemakkelijk geraken met de wagen... |
|
||||
|
||||
jeetje wat een onruststokers hier! tuurlijk werken de iphones die in duitsland verkocht worden in nederland!
dat durf ik zelfs wel aan zonder naar dat overzicht te kijken.. |
|
|||
|
|||
hier ook nano simkaart besteld via t-mobile online
binnen 3 dagen in huis |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Der Apple-Store-Ansteh-Thread: Köln Zit er ook nog wel over te twijfelen. Koln is voor mij 50 minuten verder rijden, maar al het daar minder druk is...
|
|||
|
|||
Ik rij aanstaande vrijdagnacht ook naar Oberhausen om in de rij te gaan staan.
Kan 3 iphones meenemen tegen een riante vergoeding (als de vraag er is). Als je interesse hebt stuur even een PM met het gewenste model en wat je bereid bent extra te betalen. Mocht je woonplaats op de route naar Rotterdam liggen ben ik ook bereid de iphone even af te gooien (of ergens af te spreken). |
|
|||
|
|||
op de duitse fora gaan de meesten wel al eerder in de rij staan op zijn laatst om 12 uur?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|