iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) ja zover was ik ook al daarom zeg ik ook dat ik zit te twijfelen sjaakie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ja zover was ik ook al
daarom zeg ik ook dat ik zit te twijfelen sjaakie |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ga met eigen vervoer en rijd gratis, dus daar zit ik niet over in
Hoop eigenlijk dat Koln wat minder druk zal zijn met nederlanders en belgen |
|
|||
|
|||
Meerijden vanaf Hoogeveen
Is er iemand die vanaf Hoogeveen/Emmen/Meppel naar Oberhausen gaat? Zo ja, kan ik misschien meerijden? Dan delen we de benzinekosten! Het liefst ga ik al wel de avond vantevoren rond 22:00 uur weg
|
|
|||
|
|||
Wie neemt er voor Bugg een 64GB iPhone 5 mee? Bied 1000 euro cash als je hem vrijdag op kantoor in Schinnen komt afgeven. (Wel een bon nodig i.v.m. belasting)
|
|
|||
|
|||
Iedereen die hi heeft, een leuk bericht: in November komen pas de nanosims binnen bij hi....dit heeft hi webcare net gezegt.
|
|
|||
|
|||
ik zoek nog iemand die voor mij 2 iPhone 5 ( 2 keer zwart 16 Gb) mee kan meenemen uit Duitsland. Ik ben bereid 100 euro extra te betalen
|
|
|||
|
|||
Köln of Oberhausen.. Denk dat het in Köln chaotischer zal zijn omdat het de eerste keer is en midden in een winkelcentrum.. Je kan beter naar Oberhausen gaan omdat het daar waarschijnlijk beter georganiseerd zal zijn (maar met misschien langere rijen)
|
|
|||
|
|||
Voor wie wilt, leuk eventje aangemaakt. Ook leuk om af te spreken?
https://www.facebook.com/events/120873391394410 |
|
|||
|
|||
Hoi.
Ik ben van plan aanstaande vrijdag richting Duitsland naar een officiele Apple store te rijden voor een iPhone. Ik ben van plan om al redelijk vroeg te vertrekken. Waar raden jullie aan om naartoe te rijden? Apple store in Oberhausen of de store in Keulen? thx |
|
|||
|
|||
Lees eens 20 pagina's door.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thx, heb het gevonden.
Wij vertrekken ook goed op tijd (in de nacht). Wij vertrekken vanuit Grote-Spouwen, Genk... |
|
|||
|
|||
Iemand uit Ommen-Zwolle die gaat? Stuur me een berichtje
|
|
|||
|
|||
Meerijden Noord-Nederland
Zijn er mensen die uit Noord-Nederland (hieronder versta ik alles boven Zwolle) richting Oberhausen rijden? Zo ja: Is het mogelijk dat ik meerijd? We delen de benzine!
|
|
||||
|
||||
Kreeg net het volgende te horen:
Zoals we dachten.... "Apple Support en MediaMarkt Nordhorn hebben bevestigd dat ze hem in eerste instantie alleen i.c.m abonnement zullen verkopen! zoals je denkt, MM is dus geen optie meer |
|
|||
|
|||
Ja, dat had ik gisteren ook al gepost
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog te twijfelen waar ik heen rij...
Of naar Oberhausen zoals heel veel Nederlanders of naar Köln? Vorig jaar was ik in Frankfurt voor mijn werk daar was ik toen rond 9 uur bij de Apple store en slecht een uur in de rij gestaan, weet iemand of ik in Oberhausen lang in de rij moet staan en het dus loont om door te rijden naar Frankfurt of Köln? Heb trouwens nog plek over in de auto, dus als er nog liefhebbers zijn die mee willen rijden. Ik kom uit Alphen aan den Rijn en kan best iemand ergens oppikken. Ik wil rond 3 uur 's nachts vertrekken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
de overige 6% praat over Koln en overige 4% over andere plekken... Meesten beweren ook dat omdat Koln een recent nieuwe Apple Store is dat het daar ook heel druk kan worden..... Dus ik weet niet hoor.. moeilijk te zeggen... Voordeel van OBerhausen is Gratis Parkeren en velen zijn er bekend mee door de i4S en iPad3.. dus ja |
|
|||
|
|||
We hebben geen duitsers op dit forum. Denk dat de meeste daar als het even kan naar de nieuwe store gaan. Weet niet hoe groot en spectaculair die is....maar die in oberhausen stelt geen bal voor.
Denk dat het niet veel uitmaakt welke je kiest. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|