iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Parkeergelegenheden zijn deze binnen of buiten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Parkeergelegenheden zijn deze binnen of buiten?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoelaat vertrek je dan?! Wil wel mee man.... |
|
|||
|
|||
Is er dan verschil? Maakt mij 20 min rijden verschil vanuit Antwerpen.... Iemand die weet waar meeste volk zal zitten? Anders aanschuiven in Koln, ticket krijgen en dan naar Oberhausen ticket krijgen en dan allemaal gaan halen tegen 4u ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En wie zegt dat als je Oberhausen bent dat je een iphone ticket kan krijgen?! Zal wel uitverkocht zyn ofnie? :-0 |
|
|||
|
|||
ik kan eventueel 3 iphone's extra kopen.
mensen die ook in de rij gaan staan in oberhausen mogen ze meteen daar van mij kopen natuurlijk iphone na keus en tegen een kleine vergoeding |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: maar wat ik wilde zeggen, is dat naar beide stores waarschijnlijk wel krap gaat worden. |
|
|||
|
|||
beter toch die nieuwe apple store in köln hopelijk minder mensen naar Oberhausen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze hebben bij de ipad3 release hem de hele dag aan de lopende band kunnen leveren 2 per persoon. Dus dat zal wel genoeg zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lees verschillende berichten op internet van mensen die een antwoord hebben gekregen van diverse Media Markt vestigingen in Duitsland dat zij ALLEEN iPhone 5 zullen verkopen icm een abbo. Dus das geen goed nieuws voor ons Nederlanders
|
|
|||
|
|||
Tuurlijk wel wordt het NL feestje in Oberhausen alleen maar groter
|
|
|||
|
|||
en dus kun je beter al rond 02.00/03.00u in de nacht aansluiten daar in het mooi Oberhausen haha
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoop wel dat er een beetje goeie Beveiliging is daar....ook 's nachts. Heb echt geen zin in relletjes
|
|
|||
|
|||
Beste Iphone liefhebbers,
Jammer dat ik vrijdag moet werken maar ben zelf van plan om zaterdag naar oberhausen te rijden... Denken jullie dat er genoeg voorraad is ? en hoeveel iphones mag een persoon kopen ? groetjes |
|
|||
|
|||
Citaat:
MP misschien ? |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|