iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Snelheid van levering. als je op de duitse apple site keek afgelopen vrijdag dan stond er levering 2-3 wkn als ik het goed heb. kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snelheid van levering. als je op de duitse apple site keek afgelopen vrijdag dan stond er levering 2-3 wkn als ik het goed heb. kan zelfs 3-4 wkn zijn geweest weet niet meer. Als ik nu reserveer kan ik met een beetje geluk hem morgen ophalen. Reken maar uit.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Helder
Een ritje Oberhausen of niet....hmmmmm |
|
|||
|
|||
Als ik morgen heen mag, neem ik bratwurst mee om het weekend in te luiden!! Haha!!
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand of er op dit moment voorraad is in Oberhausen aangezien je nu al wel Iphones kunt reserveren voor morgen?
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen pak die telefoon....
|
|
|||
|
|||
Ik wil morgen naar Oberhausen rijden voor iphone 5,
Moet ik hem daar eerst reserveren of kan ik er gewoon heen rijden? en is er nog voorraad? |
|
|||
|
|||
Valt me wel op dat als ik de afgelopen pagina's van dit forum lees, ik steeds dezelfde vraag zie terugkomen. Mensen, lees nou toch 'ns eerst voordat je een vraag stelt!
NEE, er is momenteel (bijna) geen voorraad in Duitsland dus op de gok naar Oberhausen rijden heeft geen zin. En JA, als je reserveert heb je een kleine kans dat je 'm morgen kunt ophalen als ze misschien heel toevallig je model nét binnen hebben gekregen! Laatst gewijzigd door PascalHark; 26-09-12 om 14:07. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hallo iedereen.
Even voor de helderheid. Ik heb net met oeberhausen gebeld. momenteel zijn er geen iphones. Wat je wel kan doen is een reserveren voor morgen maken. Als je een toestel een kans krijgt dan krijg je een mail vandaag tot 21u. anders moet je op een andere keertje proberen. Dus mensen het heeft geen zin om naar Oeberhausen te rijden. Ik hoop dat jullie ook op de lijst een reserveren maken en een iphone morgen krijgen. nu tot 21u wachten. Spannend |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hier bij een link naar de resreveren.
https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone suc6 met reserveren. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 13:35 ---------- Citaat:
Dank je Pascal |
|
|||
|
|||
Typ hem net in mijn navi..nog geen 2 uur rijden..ik zeg....Kom op met die mail dat ik hem halen mag!!!!
|
|
|||
|
|||
Hallo mede apple fanboys....
Is er nog een nadeel aan het kopen van het toestel in duitsland. en dan bedoel ik niet tanken of iets dergelijks. P.S. ik heb hem al gereseviert in oberhausen jaaah tolll. |
|
|||
|
|||
Uhm..Een beetje Duits lullen kan wel handig zijn..
Wir sind die Holländer und wie kommen mit Sie allen, bla,bla,bla.. |
|
|||
|
|||
Mijn duits is goed genoeg hoop ik, anders kan ik altijd nog met spullen gaan smijten.
maaruh.. er is dus geen verschil tussen een NL Iphone en een Duitse. |
|
|||
|
|||
Zover ik weet niet? Iemand mag mij corrigeren hoor! Je koopt gewoon bij Apple een iPhone en de garantie geldt gewoon net zoals anders lijkt mij..Nogmaals, als het anders is hoor ik dat ook graag..
(hij wordt alleen wat duurder, omdat ik echt niet zonder bratwurst terug ga, haha) |
|
|||
|
|||
Denk alleen de verpakking. Stekker is hetzelfde. op elk toestel zit dezelfde software waarbij je je taal insteld.
|
|
||||
|
||||
Let op: dit is geen chat; daar hebben we een apart topic voor.
Diverse posts opgeruimd. AUB pas posten als er echt iets nieuws te melden is.
|
|||
|
|||
kan je uit eigen ervaring zeggen dat er geen nadelen zitten aan een duitse iphone. mijne doet het erg goed
Laatst gewijzigd door XIII; 26-09-12 om 20:59. Reden: Opschonen (ivm opschonen andere posts) |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|