iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem vandaag in Amsterdam gekocht. Dus ik ga niet meer naar Oberhausen. Hoop dat jullie hem gauw kunnen halen daar! Super mooi telefoontje!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb hem vandaag in Amsterdam gekocht. Dus ik ga niet meer naar Oberhausen. Hoop dat jullie hem gauw kunnen halen daar! Super mooi telefoontje!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ow jammer, ben ook weer van plan om naar Oberhausen of Keulen te rijden als er wat voorraad is of komt vandaag.
Mocht iemand er zijn geweest en nog wat witte op voorraad gezien hebben, hoop ik dat je het wil delen. Oberhausen en/of Keulen graag. Thx! |
|
|||
|
|||
Ervaring Oberhausen
Was donderdag avond in de A store in Oberhausen.
Ze hebben geen voorraad voor voorbijgangers. We zagen wel klanten die hun ip5 kwamen ophalen. Wat ze vertellen is dat je via internet kunt reserveren, en dat blijkt dus te werken. Vandaag dus nog maar eens het formulier invullen. Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
net terug van oberhausen. jammer hebben ze geen iphones 5. Wel een stuk of 10 om te proberen.
Ik vind het niks dat je alleen met abo kan krijgen. iig niet naar oberhausen rijden want ze hebben niks en natuurlijk zegen ze ook niks wanneer ze weer krijgen |
|
|||
|
|||
LTE info Apple
Merkwaardige zin bij verkoopinformatie:
"Een niet-vergrendelde iPhone 5 biedt mogelijk geen ondersteuning voor LTE-netwerken in alle andere landen. Neem voor meer informatie contact op met de betreffende netwerkaanbieders." Neem niet aan dat een vergrendelde iPhone meer ondersteuning biedt voor LTE... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, onderaan deze pagina van de online Store:
Bestel een iPhone 5 met 16 GB, 32 GB of 64 GB - Apple Store (Nederland) Update: link werkt niet maar je krijgt de info als je de bestelstappen voor de iPhone 5 doorloopt (onder keuze kleur/capaciteit) Laatst gewijzigd door AAPL; 29-09-12 om 14:43. |
|
||||
|
||||
Citaat:
gaat om de 4G bands natuurlijk... |
|
|||
|
|||
Ik ben volgende week op familiebezoek in SK en CZ. Eens kijken hoe het daar met de iPhone 5 zit. In CZ schijnt de iPhone 5 nog goedkoper te zijn dan in NL
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ach so, op die manier Als ik er paar kan krijgen dan breng ik er wel een paar mee.
Voor de leden van de iPhoneclub gaan die dan weg aan een "clubprijs". Handelaren betalen een "handelaarprijs". "Handelaarprijs" is maximale marge voor mij en minimale marge voor de "handelaar" Maar eerst eens kijken wat er te verkrijgen is in SK en CZ. Bedankt voor de goede wensen |
|
||||
|
||||
mooie dag voor nieuwe voorraad......
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple Store CentrO CentrO Oberhausen Centroallee 147 46047 Oberhausen 0208 3058 8000 Wegbeschreibung und Karte Öffnungszeiten: Mo - Mi, Fr, Sa: 10:00 Uhr bis 20:00 Uhr Do: 10:00 Uhr bis 21:00 Uhr So: Geschlossen |
|
|||
|
|||
Hee scoopie..
Heb je geen telefoon? Je hebt alles uitgezocht, Hoeft alleen op bel te drukken |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|