iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door chim vandaag weer oberhausen gesproken. eerst 15 keer proberen en elke keer meer dan 10 minuten wachten. Net als andere dagen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik probeer al 2 uur..... hoe krijg jij ze wel te pakken en wij niet.. hmmmm
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja dat is wel lastig. Ik probeer te bellen soms na dat de antwoord moet je 5 intoetsen. Soms gaat het gelijk als te lijn is bezet maar soms moet je lang wachten en dan neemt iemand te telefoon op. Soms is het gelijk als bezet. maar moet je blijven proberen. voor vandaag heef het geen zin meer om te proberen. Elke dag proberen proberen. Als ik ooit een te horen krijgen dat de iphone 5 op voorraad is dan post ik dat gelijk. Hopelijk niet voor de iphone 6 uit komt. |
|
||||
|
||||
Koln dan maar proberen????
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat heeft vast met de BTW verhoging te maken. |
|
|||
|
|||
@DrDecibel
Dat kennisje van je met die kras erop. Wil die hem verkopen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wie gaat er deze mensen vandaaag bellen
|
|
||||
|
||||
jij, ik heb zo telefonische vergadering
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb het nu al weer 6 keer geprobeerd waarvan 2 keer direct eruit gegooid en 4 keer na even wachten
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen!!
Na 7x bellen steeds weer hetzelfde. Optie 5 dan kom je in de wacht maar verbreken weer de verbinding!! |
|
||||
|
||||
blijven proberen boys
ik heb geruchten gehoord dat er voorraad is ;-) |
|
|||
|
|||
Ik ben ook steeds aan het proberen.
Wie zal de koning van het forum worden? |
|
|||
|
|||
Helaas vandaag weer niks!!! Heb ze net gesproken ze hebben niks ontvangen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
misschien een beetje een open deur gezien apple (store) ze zelf niet op voorraad heeft. Maar kun je iphone 5 niet los kopen bij Vodaphone, Tmobile of KPN winkel? Ik weet dat de mediamarkt er in zeer beperkte oplage een paar los heeft verkocht.
|
|
|||
|
|||
Om ze los te kopen bij die andere zaken moet je volgens mij heel veel geluk hebben/dreigen/smeken/praten als brugman. Die winkels mogen ze namelijk alleen in combinatie met abonnementen verkopen. Zonder abonnement verkopen is officieel op het moment alleen toegestaan bij de apple stores. dus niet re-sellers.
Ik heb mij verbaasd hierover. Ik mag toch zelf verdomme wel bepalen of ik een zo'n dure telefoon met sim only neem of mijn huidige abonnement gebruik of weet ik het.. Anderzijds kan het misschien een keuze zijn geweest om de idiote handel tegen te gaan. maar dit maakt het volgens mij alleen maar erger. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand de reserverings link van de duitse app store voor mij?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|