iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geloof niet meer in die reserveringen....'...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik geloof niet meer in die reserveringen....'
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wanneer krijg je wat te horen als je reservering wordt gehonoreerd? Ik geef me iedere ochtend op maar hoor niks helaas
|
|
|||
|
|||
ook hier om 9u bij ams en ober, misschien deze keer goed
|
|
|||
|
|||
Nou om 9:00 uur bij oberhausen, amsterdam en keulen. 2 witte 32gb.
Hoop op een ritje morgen. |
|
|||
|
|||
Heletijd die *** foutmelding als je wilt reserveren.
|
|
|||
|
|||
Yes! Morgen een 16GB zwart ophalen in Oberhausen, elke dag trouw stipt om 9 uur reserveren werkt dus blijkbaar
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
Hoe laat heb je het mailtje ontvangen? |
|
|||
|
|||
Iets voor 8.
|
|
|||
|
|||
Baal ik van weer niet gelukt was toch echt optijd vanmorgen! Nog meer mensen positief bericht gehad?
|
|
|||
|
|||
ik denk dat er steeds meer mensen blij gaan worden het is nu al 2 weken dat het uit is in Duitsland dus vind wel dat ze al wat voorraad mogen opbouwen
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2 reserveringen in de mail, ook voor ophalen in Amsterdam.
Iemand interesse in een iPhone 32GB zwart in Oberhausen? Kan m morgen halen onder mijn naam! |
|
|||
|
|||
Ik kan ook morgen mijn 32GB zwart ophalen! Ook iedere dag om 09.00u gereserveerd, dus het werkt wel!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil best die van jouw overnemen. Probleem is dat je moet een id bij je hebben. Ven nu al 3 dagen aan het proberen maar nog geen iPhone eeerrr |
|
|||
|
|||
Voor €50 rijd ik netjes mee morgen, ben nl. vrij! Interesse? Woon in Ede!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Reserveren op de Duitse website lukt vandaag niet. Waarschijnlijk omdat ze morgen gesloten zijn? Je zou denken dat je nu dan alvast voor maandag kan reserveren, maar blijkbaar niet.
|
|
|||
|
|||
Jammer.......is dat ding nu alleen nog maar te halen via een bestelformulier of zou het nog zin hebben om erheen te rijden......?
|
|
||||
|
||||
Frustrerend om te lezen dat iemand een reservering in Oberhausen niet gaat benutten terwijl ik zoo graag een zwarte 32g wil.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dat ik een witte wil...... |
|
||||
|
||||
snap de reserveringsysteem in Oberhausen niet
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|