iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg je daar überhaupt weleens een echt mens aan de lijn?? Ik hoor alleen maar een computerstem die mij naar een URL lokt. Klopt dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg je daar überhaupt weleens een echt mens aan de lijn?? Ik hoor alleen maar een computerstem die mij naar een URL lokt.
Klopt dat ?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
je moet op de 5 drukken als je dat bandje hoort
is geheime toetst die toegang geeft maar je hoeft pas om 10 uur te bellen hoor, zijn nu nog dicht |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus nu mogen jullie los gaan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 09:31 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 09:31 ---------- Citaat:
klopt 10u pas!
|
|||
|
|||
Dan horen we zo weer van scoopie hoe de voorraad ervoor staat..
Thnks!!😉 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het forum rekent op je scoop.
|
|
|||
|
|||
Flinke telefonische wachtrij, duurt wel lang........vast om alle bestellingen aan te nemen
|
|
||||
|
||||
hahahahahaha, tijdens de vergadering zeg ik wel tegen de baas:"kunt u mij even excuseren aub"..
baas zegt: "ja natuurlijk, is er iets?" Ik: "duhhh baaas tuurlijk is er iets, ik moet ff apple store bellen en vragen of ze iPhone 5 op voorraad hebben" |
|
|||
|
|||
Als je er ook 1 voor je baas scoort, zal hij er geen probleem mee hebben 😜
|
|
|||
|
|||
geen voorraad in Amsterdam.......onbekend wanneer er nieuwe komen
|
|
||||
|
||||
dat was al bekend
we zitten te wachten op bericht uit Oberhausen Moet er sowieso 1 extra hebben nu voor kennisje, die heeft al een kras op zijn scherm |
|
|||
|
|||
Ow ok. Die zijn wel bereikbaar.
Onze Duitse vrienden verbrekende de verbinding tot nog toe na de geheime knop 5. |
|
||||
|
||||
Hello Jongens... i'am back
ik kom met 0049-208 3058 8000 niet met me Mobiel als Vaste telefoon binnen... Constant USER BUSY :-( |
|
||||
|
||||
zelfde probleem hier
kom er ook niet door terwijl ik in de starthouding zit om te vertrekken |
|
|||
|
|||
Ik zit met me jas aan. Kom er ook niet door helaas.
|
|
|||
|
|||
Ik kom er ook niet doorheen!
|
|
|||
|
|||
Same her guys,
I am trying and trying |
|
||||
|
||||
Kennen we niemand van de iPhoneClub die daar in de buurt woont??
dat hij/zij ff kan gaan kijken of navragen..? natuurlijk, krijgt hij of zijn €10-€20 voor de GOUDEN TIP... (delen we dit onder elkaar tog) |
|
|||
|
|||
Denk dat ze gek worden van ons. ;-)
Zeker 10€ voor mij voor de gouden tip die leidt naar een hagel nieuwe iPhone |
|
|||
|
|||
vandaag weer oberhausen gesproken. eerst 15 keer proberen en elke keer meer dan 10 minuten wachten.
Net als andere dagen. Iphone 5 hebben ze NIET op voorraad. weten ze ook niet wanneer ze weer krijgen. OOHHH. nu lekker in NL zijn ook de prijzen lekker omhoog gegaan. Schiet het wel lekker op met de iphone. |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|