iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Reserveren is niet mogelijk helaas, kan niks aanklikken....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reserveren is niet mogelijk helaas, kan niks aanklikken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Aufgrund der begrenzten Verfügbarkeit sind im Moment leider keine iPhone Reservierungen möglich. Versuch es bitte später noch einmal. Amsterdam had gisteren een vergelijkbare tekst. Vanochtend echter niet...
|
|||
|
|||
Vandaag weer voor niks naar Oberhausen gereden. Ze hebben gee iphones op voorrad. morgen weer proberen
|
|
|||
|
|||
Ik heb vrijdag maar gewoon een iphone besteld bij de apple store. 24 oktober is vermoedelijke leverdatum voor de mijne.
Ik hoop dat jullie met jullie blitz bezoekjes er een kunnen ritselen maar om zeker te zijn is bestellen (dus niet reserveren) misschien een betere optie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
alleen voor de Apple Store? haha, maar wij hadden hier al vermeld toch, na telefonisch contact, dat er geen voorraad is daar
|
|||
|
|||
Ja ik ben om 10u al in oberhausen geweest. Helaas mijn 3g was nog uit en ik kon geen melding hier voor de andere gebruikers. Normaal laat ik bijna elke dag dat weten.
Wie weet misschien morgen weer. |
|
|||
|
|||
Duitse pagina om te reserveren is weer online: https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook maar weer 1 gereserveerd we zullen weer zien voor 21:00
|
|
|||
|
|||
Hoe werkt dat reserveren precies, is dat geen garantie op een iPhone?
(Stomme vraag misschien) |
|
|||
|
|||
Vorig jaar kon ik vrij snel na de launch een 4s reserveren. Als je er toen een kon reserveren was je er zeker van dat je hem ook kon ophalen. Dat is dit jaar niet zo, maar ik denk als ze er een paar binnenkrijgen ze eerst kijken wie er gereserveerd hebben...
|
|
|||
|
|||
Het reserveren werkt als volgt:
Je vraagt aan de hand van het formulier om er 1 te reserveren voor de volgende dag. Krijg je voor 21.00 een mail dat hij klaarligt dan kun je die de volgende dag ophalen met de uitdraai. Krijg je geen mail dan heb je pech en kun je het de volgende dag opnieuw proberen vanaf 10 uur volgens mij. Kan ook 9 uur zijn.. staat op het formulier. Niemand hier op de site naar mijn weten heeft nog een mail terug gehad dat hij klaar lag voor hen. het formulier heeft ook een tijd gezegd zoiets van. wegens geen voorraad kun je op het moment niet bestellen. Ik heb daardoor maar gewoon 1 besteld bij applestore amsterdam. met levertijd van 3-4 weken. |
|
||||
|
||||
In NL vanaf 9 uur.
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen om 09:00 gereserveerd in oberhausen een 32 GB wit en ik heb een email gekregen dat ik hem morgen kan ophalen.
Zijn er nog meer die de bevestigingsbrief gehad hebben ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
kun jij misschien een printscreen van deze email hier willen plaatsen aub? Voor de goede orde, zodat wij kunnen zien hoe zo een mail eruit ziet... graag printscreen... niet tekst kopieren als het kan hoor |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door krikk000; 03-10-12 om 23:02. |
|
|||
|
|||
Is dit duidelijk ?
|
|
|||
|
|||
wouw kerel GZ,
Wij wederom geen geluk |
|
||||
|
||||
Welke opties heb je bij het veranderen?
Alleen het tijdstip, of ook de dag? |
|
||||
|
||||
Citaat:
NICEE.. lucky man |
|
|||
|
|||
Alleen de tijd ik had eerst tussen 13:00 tot 14:00, datum was niet aan te passen.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|