iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Een jaar is wat anders als ongeveer 3 weken .Dan hoef je die handelaren ook geen extra centen te geven. Die verknallen het voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een jaar is wat anders als ongeveer 3 weken .Dan hoef je die handelaren ook geen extra centen te geven.
Die verknallen het voor de rest. Apple zou gewoon max 1 pp moeten uitgeven |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
apple intreseert het niets wie de iphones koopt, voor hun is het gewoon handel.
Ik denk trouwens dat ze er minder zullen verkopen als ze maar 1 per persoon doen. En dat ze langer met de drukte voor hun winkels staan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
als je daar 4 dagen wacht, krijg je zijn brood ook wel voor minder |
|
|||
|
|||
Hoorde net in Icentre dat er al mensen voor de Apple Store Amsterdam zouden staan, ben benieuwd of dat klopt...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben vanochtend naar Oberhausen gegaan (stond om 09:30 voor de deur). Zelfs toen stonden er een aantal mensen voor mij te wachten. Ik heb gister bericht ontvangen dat alles uitverkocht was, maar na lang aandringen kon de Store Manager mij vertellen dat er nog een 64GB witte iPhone 5 in voorraad was.
Deze heeft hij op verzoek van mij tot vanochtend bij openingstijd apart gehouden. Tegen 10:00 de afgedrukte berichtgeving laten zien, en ik kon de iPhone 5 direct meenemen! Achter mij stonden inmiddels ruim 30-50 mensen, die met lege handen naar huis gingen, althans vlak na openingstijd. De Store Manager verwacht elke dag een kleine lading te ontvangen, en deze is te reserveren via Apple Store - CentrO. Het contact met store manager is gegaan via dit adres: centrobusiness@apple.com met Réne Lorei Bericht van gister avond: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas wel een standaard antwoord over dat de iPhone 5 uitverkocht is en dat ik de site in de gaten moet houden. Reserveren is niet eerder mogelijk. :-( Toch bedankt voor de tip! |
|
|||
|
|||
Haha..ik ook..wel super bedankt voor de tip!! Twijfel nog steeds om maar Amsterdam te gaan..maar kan er dan pas om 8uur zijn..tja..moeilijk...
|
|
||||
|
||||
Zo, wat wordt het vandaag
Mooie dag voor nieuwe aanlevering |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gaan jullie nog een keer rijden dan als er nieuwe voorraad is?
|
|
||||
|
||||
ik neem het wel in overweging ja
|
|
|||
|
|||
Ik ga hem ook maar eens reserveren via die site dan, Oberhausen toch een stukje dichterbij dan Amsterdam.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben vandaag mooi vrij mja ga maar denk niet proberen haha
|
|
|||
|
|||
Ikke ook
Maar hij doet het nog niet..... |
|
|||
|
|||
Er staat vanaf 9u maar ik kan nog altijd niets selecteren. Je gaat me toch niet zeggen dat ik een Duits IP adres moet hebben
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is er geen voorraad en is dat de reden ...
|
|
|||
|
|||
dus nu ipv in de rij, de hele dag klikken achter mijn scherm.
in elk geval lekker warm hier binnen en koffie |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|