iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door davek Net even langs Oberhausen en Keulen gereden. beide zijn de iPhones uitverkocht! Ik mag hopen dat je in Oberhausen woont. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Was anders doorgereden naar Nice, daar hebben ze ze nog wel begreep ik ;-).
|
|
||||
|
||||
Frankrijk is ook leeg
wordt echt weer wachten tot er nieuwe voorraden geleverd worden |
|
||||
|
||||
zo nieuwe dag, nieuwe kansen....
zou er vandaag voorraad zijn???? |
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen, bel ff
|
|
|||
|
|||
ik probeer te bellen maar de telephone gaat niet door. Weet iemand of er nieuwe vooraad beschikbaar is ?
kan niet wachten |
|
|||
|
|||
Zijn er er klaar mee bij Apple. Alles ze een Nederlandse binnenkomende lijn zien, drukken ze ons weg
|
|
|||
|
|||
Ik kwam er ook niet door..
|
|
|||
|
|||
Vervelende hollanders die alle duitse toestellen willen inpikken
|
|
|||
|
|||
eindelijk met Apple Oeberhausen gesproken. Ze hebben geen iphones 5 op vooraad. ze weten ook niet wanneer ze weer krijgen. ggggrrrrr
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
keulen
Geraakt er iemand binnen in keulen ?
al paar keer gebeld maar steeds bezet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net medewerker Keulen aan de lijn gehad, ze hebben momenteel geen voorraad. Het is echter onbekend of er later vandaag nog wat komt.
|
|
|||
|
|||
Hmm begin nu echt te twijfelen. Of vrijdag naar Amsterdam of naar Oberhausen. Denk dat je dat op het laatste moment pas echt kan afwegen door te bellen. Ik ga ook echt niet 's nachts in de rij staan haha.
|
|
|||
|
|||
In Amsterdam hebben ze vrijdag sowieso voorraad, is denk ik op 't moment je 'best bet'.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan beter €150,- meer uitgeven dat je hem direct hebt als je het mij vraagt.
Oberhausen gaat hem voor mij niet meer worden! |
|
|||
|
|||
Nog beter is paar weekjes wachten dat je hem gewoon voor de hollandse prijs kan kopen
|
|
|||
|
|||
als je inderdaad als applefanboy dat geduld hebt om een aantal weken te wachten is dat inderdaad beter, maar dan kan je ook wachten op de iphone 6^^
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|