iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Emper Vanaf hoe laat gaan ze die kaartjes uitdelen? Aan de hele rij? Benieuwd of ze dat in Amsterdam ook gaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPad3 was rond 11 uur op (qua kaartjes).
|
|
|
|||
|
|||
Dus als je in Amsterdam rond 04:00 in de rij staat, zou je - mits zij ook zo werken - rond 7:00 een kaartje hebben en dus na 3 uur naar huis kunnen gaan om te slapen. En dan zou iemand anders of jezelf hem later kunnen ophalen met het kaartje?
Alleen weten ze het model niet wat je wilt..... |
|
|||
|
|||
Zojuist voor as vrijdag vrijgekregen van werk!
Nu nog kijken hoelaat ik richting oberhausen ga .Ik wil eigenlijk zo laat mogelijk weg maar wel de zekerheid van een iphone(wie niet). Heb je rond 06.00 nog kans ? |
|
|||
|
|||
Toestel bij media markt Herzogenrath gereserveerd, toestel zal gewoon los verkocht worden.
|
|
|||
|
|||
6 uur nog zat kans, word wel lang wachten voor je.
Ik wacht hetlangst van jullie allemaal maar kan kwart over 8 weer richting huis |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2012 om 13:16 ---------- Heb je hun gebeld of gemaild? Of gewoon reservering via de website ingevuld?
|
||||
|
||||
Citaat:
https://data.mediamarkt.de/bestellun...5_vorbestellen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Precies. Dat webformulier is leuk en aardig, maar verzekert je van niets.
Heb nu maar paar MM's gemaild, wat de bedoeling is met reserveren. Als daar niets concreets uit naar voren komt, rij ik gewoon lekker naar Oberhausen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2012 om 13:57 ---------- Hoe weet je dat ? Via de mail konden ze mij nog geen enkele info geven.. |
|
|||
|
|||
Hier ook een reservering richting MM duisburg gestuurd
|
|
|||
|
|||
Let wel op met die reserveringen via de site: je krijg echt pas bericht als hij daadwerkelijk in de winkel ligt.. dus zodra je hem kan ophalen.
|
|
|||
|
|||
Vraagje: aangezien ik deze week een weerkje verlof heb, was mijn plan om aanstaande vrijdag (21 september) richting Duitsland te rijden richting een officiële Apple store.
iemand ervaring hiermee? Waar zou ik het best naartoe kunnen gaan? Oberhausen of Keulen? |
|
|||
|
|||
MediaMarkt Nordhorn zal hem in eerste instantie alleen met contract verkopen. Balen..
Dit zal dan wel voor alle MM's gelden in DE.. Dan maar weer Oberhausen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mmm zit nog te twijfelen of ik Vrijdag naar Oberhausen rij. Voor mij is het een uur en kwartier rijden vanaf Apeldoorn. Of ik bestel m vrijdag ochtend heel vroeg in de apple.nl store ... maar dat is nog niet zeker of je m dan kan bestellen.
|
||||
|
||||
Duidelijk! Apple Store OberHausen...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|