iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Kans is aanwezig aangezien er beveiliging rondloopt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kans is aanwezig aangezien er beveiliging rondloopt.
|
|
|
|||
|
|||
beveiliging loopt er. Maar je staat buiten centro, het winkelcentrum. Dus ik denk niet dat het verboden is te BBQ'en op straat.
Ik zou het ook doen maar geen ruimte in de tas Breng mij maar ff een spekje! Je vind me vooraan de rij gna gna gna. |
|
||||
|
||||
Probeer het eens op de Kalverstraat zou ik zeggen
|
|||
|
|||
Is zo een klein wegwerpBBQ'tje, daar gaan ze niks van zeggen hoor!
En bij de ipad3 launch waren er trouwens ook mensen aan't BBQ'en snachts |
|
|||
|
|||
Daar heb ik toch niets van gemerkt.
Stond alleen maar achter vieze drinkende duiters/russen/polen.. |
|
|||
|
|||
Ik wil zaterdag 22 september een ritje naar Oberhausen maken.
Zouden jullie mij willen laten weten hoe de voorraden zijn, of het überhaupt zin heeft? Weet iemand een emailadres en/of telefoonnummer zodat ik eventueel zaterdag kan vragen hoe het met de voorraden staat daar? TIA ! |
|
|||
|
|||
Ik wil wel, droge kerel ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik kan eventueel nog 2 xtra iphones meenemen.Een vriend van me gaat nu ook mee.
Vanuit den haag gaan wij |
|
|||
|
|||
Ik ga met wagen naar Oberhausen of Köln. Of allebei.... Heb 3 plaatsen in de wagen, tanken delen. Koffer heeft plaats voor plooistoeltjes. Ik vertrek vanuit Antwerpen aan Crown Plaza van afrit Wilrijk.
PM me anders even. Dit wordt mijn rit. Aangezien ik ook preorder van MM Dusseldorf heb gedaan. Zien dan nog wel. Laatst gewijzigd door Jacoke; 17-09-12 om 19:27. |
|
|||
|
|||
@Jacoke
Ik heb begrepen dat je hem bij MediaMarkt alleen met een simlock kan kopen? Simlockvrij kan alleen bij de AppleStores?? Of hebben ze toevallig jou provider bij MM? |
|
||||
|
||||
Ik zie op de website van Apple dat er ook een store in Keulen ligt, dat is voor mij dichterbij, gaat daar iemand heen of niet?
Apple Store Keulen (Köln): Klikje om de Apple Store te zien, het rare is, dat er geen foto bij staat, is deze net nieuw? |
|
|||
|
|||
Ik rij aanstaande vrijdagnacht ook naar Oberhausen om in de rij te gaan staan.
Kan 3 iphones meenemen tegen een riante vergoeding (als de vraag er is). Als je interesse hebt stuur even een PM met het gewenste model en wat je bereid bent extra te betalen. Mocht je woonplaats op de route naar Rotterdam liggen ben ik ook bereid de iphone even af te gooien (of ergens af te spreken). |
|
|||
|
|||
Wat is een redelijk uur om in Oberhausen te zijn? Dacht om rond 2 daar te zijn.
|
|
|||
|
|||
2 uur is prima, pas rond 4-5 uur wordt het aanzienlijk drukker.
Hier nog wat foto's van de rij met de iPad 3 release. Foto 1: 01:47 uur (ik stond daar achteraan, wat je ziet is de volledige rij) Foto 2: 06:03 uur Foto 3: 06:54 uur |
|
||||
|
||||
Koln is vrij nieuw.
Voorraad zal zaterdag wel op zijn denk ik. Ff twitter in de gaten houden, stond het bij de iPad3 op. Oberhausen: in ieder geval voor 4:50 als de eerste bussen en trams gaan rijden. Vorige keren werd het toen pas drukker. Was er met de 4S om 3 uur, veel te vroeg, drukte kwam pas vanaf 5. Met de iPad 3 wilde ik rond 4 uur daar zijn, maar was er uiteindelijk om 1 uur (gek laten maken door tweets over lange rijen) en toen gebeurde er ook vrij weinig, tot rond 5-en. Dus dit keer probeer ik dr om 4:15 te zijn denk ik. |
|
|||
|
|||
Ik stond er vanaf 01:30 en volgens mij werd die rij (met die paaltjes) pas een aantal uur later gevormd Tot een uur of 4 was het 1 grote hoop mensen voor de ingang.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 4S release was 1 grote chaos, slecht geregeld zootje.. daar stonden we een hele tijd in een groep voor de ingang inderdaad, toen werd die rij gevormd en kwamen mensen die vrij vooraan stonden ineens achteraan te staan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee was toen wel goed geregeld met iPad 3. Af en toe mocht er een groepje naar binnen, al met al heb ik toen ongeveer 3 uur buiten gestaan en 2.5 uur binnen. Ik zat bij de 2e groep die naar binnen mocht en ik was er al om 01:45 uur
|
|
|||
|
|||
Mmm.. dat is opzich wel positief dan want zag al op tegen nog een keer die chaos. Dus de deuren gingen al om kwart voor 5 open? Bij de 4s was dat een stuk later toch? (als ik het me goed herinner).
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|