iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er hier mensen bekend met de vestiging in Keulen? Ben van plan hier heem te gaan, maar welke ingang te gebruiken? En waar laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er hier mensen bekend met de vestiging in Keulen? Ben van plan hier heem te gaan, maar welke ingang te gebruiken? En waar laat je de auto daar? Want de parkeergarage zal nog wel gesloten zijn
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb er wel 1 voor je maar ik houd me wel netjes aan de kartel afspraken ;-)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 08:24 ---------- Citaat:
hahaha ja dat is beter Ga je naar Duitsland of toch weer Parijs deze keer |
|
||||
|
||||
Keulen had je eigenlijk een goedkoop hotel vlakbij moeten boeken
Eurootje of 70 voor een nacht en dan sjok je er zo heen. Zelfde kan bij Centro ook wel trouwens.
|
|||
|
|||
Yep! Ik heb een kamer geboekt in het hotel, op 900m afstand van het winkelcentrum. Gewoon slapen tot uur of half 4 en dan in de rij gaan staan. Neemt iemand koffie mee?
|
|
|||
|
|||
Helaas kan ik vrijdag geen vrij krijgen..
Ik zelf woon in Venray (Limburg) nie zo ver van oberhausen vandaan als iemand een Zwarte 16 GB iPhone 5 voor mij kan meenemen betaal ik je daar 50 euro voor, Pm mij Groetjes Devi |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ah, ook zitten kijken. Tryp zit praktisch naast de Apple ingang.
Ik ga toch maar naar Oberhausen. Misschien een volgende keer Koln proberen (Ipad mini bijvoorbeeld). |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
waarom zou je kamer boeken voor 70 euro????
Die 2 uurtjes slaap meer maakt dan ook weinig uit |
|
|||
|
|||
Ik krijg zo juist een mail dat het hele winkelcentrum die dag om 08.00 uur zal openen. Ipv 07.30 wat ik ergens anders heb gelezen. (Keulen).
|
|
|||
|
|||
Ik ga hem ook halen in Oberhausen! Iemand zin mee te rijden en kosten te splitten vanaf Nijmegen? Was van plan rond 2:30/3:00 te vertrekken
|
|
|||
|
|||
Wie wil as vrijdag/zaterdag witte iPhone5 64gb ruilen voor een zwarte ?
Hoi,
Ik heb via duitse Apple store 2x een Witte Iphone5 64GB gekocht, welke volgens Apple as vrijdag (hier net over de grens in D) geleverd wordt. Echter ik had een zwarte en een witte willen bestellen en kan dit niet meer wijzigen. Is er misschien iemand die dit weekend een zwarte (duitse) 64gb wil ruilen tegen deze witte? Ik laat de doos gesealed en zou het op prijs stellen als de andere partij dit ook wil doen. Kunnen we de dozen tegelijk openen en checken. (PS de € 755,- is de prijs ex BTW, de adapter wordt pas later geleverd is nog niet beschikbaar) contact Ivo : +31 653 832858, of BreukersATbsfoods.com Kopie uit App store Verzending wordt voorbereid Levert 9/21 Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerdWaarom?Je bestelling kan niet worden geannuleerd of gewijzigd, omdat je artikelen al gereed zijn om te worden verzonden. Zodra de bestelling is verzonden, kun je echter misschien een retourzending regelen via de bestellingenpagina. Als je nu een retourzending wilt aanvragen, kun je de klantenservice van Apple Online Store bellen via 0800 0200 570.
<LI id=coherent_id_142 class=delivery-group>Annuleer artikelen
<LI id=coherent_id_180 class="delivery-group clearfix">
|
|
|||
|
|||
Als ik zo lees dat er net bekend is geworden dat de levertijden van de iPhone 5 inmiddels naar 2 a 3 weken (sommige landen zelfs 4) is gegaan, vermoed ik dat het wel eens mega druk kan gaan worden bij de Stores in Duitsland vrijdag...
Denk dat ik maar alvast die kant op ga en mn eskimo tent ga opslaan. Iemand koffie? |
|
||||
|
||||
mmm zit ook te denk om te gaan. Ik ga vanuit de buurt Apeldoorn en heb eventueel nog 1 plek vrij.
|
|||
|
|||
nog een totaal andere vraag over de iPhone 5 die we allemaal gaan halen uit Duitsland;
Is de oplader en dus de stekker gewoon te gebruiken hier in NL? Of heb je daar een adapter voor nodig? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oberhausen, keulen
zou het zin hebben om eerst in oberhausen aan te schuiven en van zodra je
er twee daar hebt aangekocht om daarna door te rijden naar keulen en dan daar gaan aan te schuiven om er dan nog twee te kopen ? Zou dit lukken of dit compleet onhaalbaar |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|