iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de site van Mediamarkt.de staat dat de iPhone 5 (nog) niet los verkocht gaat worden. Iemand iets anders vernomen van Mediamarkt (Oberhausen)?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op de site van Mediamarkt.de staat dat de iPhone 5 (nog) niet los verkocht gaat worden. Iemand iets anders vernomen van Mediamarkt (Oberhausen)?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
MM in Duitsland levert ALLEEN icm een abbo, dus niet los
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat je 50 euro per Iphone extra een lastig verhaal gaat worden Van mij hoeft het allemaal ook niet zo makkelijk te zijn hoor, ben benieuwd wat ons vrijdag te wachten staat en anders zijn er altijd nog 2 UK phones onderweg. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik na het lezen van alle berichten toch kies om door te rijden naar Frankfurt, dit omdat het daar niet in een overdekt winkelcentrum is en het daar vorig jaar goed is bevallen.
|
|
||||
|
||||
AT&T’s nano SIM card for the iPhone 5 has been revealed.
|
||||
|
||||
heb die van mij ook al besteld, als het goed is vandaag of morgen in huis. Bij KPN voor "maar" 20 euro!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
€20 maaaar!!! ik vind het gwn duuuur..... die micro was €10 mang... stelletje Oplichters... maar KPN levert het wel dus!! Ga ze ff bellen dan maar... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beter houden ze de regel 2 per persoon.
|
|
|||
|
|||
is de iphone los ook op vrijdag bij resellers in duitsland te krijgen?
|
|
|||
|
|||
Heb net even op een simkaartje getest te knippen naar nanosim. Beetje schuren alvast en het werkt in mijn oude Samsung
Maar neemt iemand een "cutter" mee dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier blijven ze zeggen dat november de datum is dat de nanosim pas geleverd kan worden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ter bevestiging: MM Duitsland heeft nu een extra tekst op hun pagina staan:
https://data.mediamarkt.d..._sub=iPhone5_vorbestellen Eine Vermarktung als Solo-Endgerät ist uns zur Zeit bedauerlicherweise noch nicht erlaubt.
|
||||
|
||||
Citaat:
boehoehoe daar gaat mijn hoop op mm pffff, kutzooi wat nu te doen Kleine Jan, wat zeg jij? |
|
|||
|
|||
Woop Woop En kostenloos he. |
|
||||
|
||||
Dat er meer mensen naar Koln zouden gaan omdat het een nieuwe winkel is vind ik een vage redenering; als je er in de buurt woont ben je er als Apple fan vast al eens geweest. Wat heb je eraan om er een release mee te maken? Hectische bende is het.
Winkel is 2 weken terug open gegaan trouwens. Op 50 minuten rijden van Oberhausen zou het wel kunnen dat er wat Duitsers daarheen gaan ipv. naar Oberhausen. Als ik verder naar het Zuiden zou wonen zou ik naar de winkel in Koln gaan. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|