iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bigboem op de duitse fora gaan de meesten wel al eerder in de rij staan op zijn laatst om 12 uur? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan er nog niets vinden
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zoals al meerdere malen gemeld hier; afgelopen releases werd het pas tegen vijven drukker. De iPad 3 kon je tot een uur of elf nog meekrijgen. Dus ja, je kan altijd vroeger gaan, maar laat je vooral niet te gek maken door wat mensen op het internet roepen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Hoorde op m'n werk dat ik vanaf maandag een nanosim kan bestellen bij KPN.
Vrijdag dus mooi ff knippen en hopen dat het goed gaat. Anders een lekker rustig weekje voor de boeg, qua bellen |
|
|||
|
|||
Mijn hi sim is al morgen of overmorgen hier^^
|
|
||||
|
||||
Net ff een gratis Telfort prepaid sim besteld.
Schakel ik vrijdag ff mobiel door naar prepaid en dan knip ik m'n sim. Mocht het fout gaan dan kan ik in ieder geval nog gebeld worden |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier:
Telfort Prepaid Sim Only mobiele telefoon Die is gratis. En nog 1 van simyo voor 2,50: Goedkoop mobiel bellen met Simyo - Simyo Dan kan ik er twee verknippen, neem aan dat er wel 1 van lukt. Vervolgens KPN doorschakelen en KPN proberen te knippen. KPN SIM is nog een oude, dus geen microsim. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar bedenk me net dat ik kan doorschakelen naar mijn werktelefoon Nu maar hopen dat er geen klanten bellen als het fout gaat |
|
|||
|
|||
Ik heb de nano simkaart bij T-Mobile besteld via My T-Mobile deze kost €5.- en word gewoon op je Factuur van je abonnement toegevoegd. T-Mobile heeft het over 3 werkdagen. Als deze binnen is activeer je deze ook via My T-Mobile. Druk je hem in je iPhone 5 en dan zal deze gewoon werken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb niemand gesproken, gewoon even klikken en klaar. Ben beneiuwd of ik heb dan idd pas volgende week binnen krijg of al deze week zoals de site zegt. Ik ga niets knippen, mij te listig.. mijn 4S werkt ook nog steeds prima |
|
||||
|
||||
KPN zal ze al wel hebben hoor, maar ik kan het pas maandag omdat ze de bestelpagina op m'n werk pas maandag denken te hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik drop om 21:00 donderdagavond 10 Polen en zet die in de rij vervolgens heb een tafel gereserveerd bij Club Nina. Wat zeg jij pak je mee een biertje daar |
|
|||
|
|||
Citaat:
haha! Maar na nader onderzoek: ik word hier nou niet echt warm van.. Ladies Doe mij die rij maar ;-) |
|
|||
|
|||
Is er iemand die donderdagavond al vertrekt naar duitsland? (rond 23:00) Ik heb een studentenOV en reis graag met je mee om een keer zo'n launch mee te maken. Uiteraard delen we dan de benzinekosten. Ik kan overal heenkomen aangezien ik een studentenOV heb op donderdagavond.
PB bij intresse aub. |
|
|||
|
|||
Beste Oberhaus-gangers,
Graag zou ik meegaan, maar krijg dus geen vrij. Ik zal geen namen noemen, maar iemand van dit forum, heeft de Kartelafspraken genegeerd en zou voor mij voor 50 euro nog een iPhone meenemen bij Mediamarkt. Helaas gaat dit waarschijnlijk niet lukken omdat Mediamarkt ze niet los gaat verkopen. Wie wil er 1 zwarte 16 GB iPhone voor mij meenemen uit Oberhausen? Ik werk in Amsterdam en heb een auto, dus kan hem vrijdag nog ergens komen ophalen. Ik hoop dat iemand mij helpen wil!!!! |
|
|||
|
|||
Tien Polen Ik zet tien Hollanders in die rij, dat valt niet zo op, en die doen het voor een glaasje karnemelk in plaats van dure Wodka. Veel goedkoper
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|