iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door AlexGFB Hoi, ik ga 2 iphones extra meenemen vanuit oberhausen die ik met vergoeding ga verkopen. Als jij zelf ook opzoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mooi dit soort beloftes altijd maar wie garandeerd jou dat jij 2 extra iphones kan meenemen? misschien is het wel 1 per klant? of misschien pies je wel naast de pot?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
maak je maar geen zorgen.. heb genoeg die dag
|
|
|||
|
|||
ik ga voor de 20!
|
|
|||
|
|||
Beste Apple fanboys en girls. Ik ben een stukje aan het schrijven over de populariteit van de iPhone 5. Ik zoek nog een (of twee) echte iPhone-fans om even kort wat vragen te stellen (liefst telefonisch). Iemand die hieraan mee zou willen werken? PM me dan even aub. THANKS :-D
|
|
||||
|
||||
Voordeel is dat je dan donderdagmiddag die kant op kunt rijden en om een uur or 04:30 je hotel uitsjouwt
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat worden de prijsafspraken? geen toestel verkopen voor minder dan €150,- extra vind ik een zeer nette deal!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke jongens ik vertrek alvast tot dan!
edit: grapje Laatst gewijzigd door borgqueenx; 19-09-12 om 13:37. |
|
|||
|
|||
Ik rij vrijdag vanuit Amsterdam 03:00
Wie wilt er mee? Benzine kosten delen uiteraard ~50€ gr, Lesley https://www.facebook.com/#!/lesleyfe.declercq |
|
|||
|
|||
iedereen die vrijdag in de rij staat in Oberhausen, en niet beide iphone mee wil/kan meenemen! ik wil graag de 2e overnemen. weet niet of dit simpelweg kan door het kaartje wat je krijgt over te nemen.
ik sta zelf in de rij die nacht en heb een stuk meer gegadigden dan 2 waarvoor ik er 1 mee kan nemen... hoor het graag |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Laat me raden Jij hebt heb geen commerciële functie Repareer jij soms ook pin netwerken bij KPN??
|
|
|||
|
|||
Wat een belachelijk gedoe met die prijsafspraken. Kleine vergoeding kan ik wel begrijpen maar iedereen moet voor zichzelf weten wat ie vraagt voor een vergoeding maar bijv.€ 150,- vind ik een belachelijk bedrag. Een meer dan 2 proberen te krijgen puur en alleen om er winst op te maken vind ik ook niet kunnen. Hierdoor ontneem je velen de mogelijkheid die de moeite nemen om naar Oberhausen te komen een iPhone te bemachtigen.
|
|
|||
|
|||
Kan nog 1 iphone meenemen voor een vergoeding van € 125,- PM bij interesse.
|
|
|||
|
|||
Hier is de verkoopprijs = aankoopprijs + krat Duvel Dat gaat wat worden zaterdag en zondag met acht (8) kratten Duvel
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yep Wij zitten met vier pensionados in een hotelletje in de Taunus. Eentje gaat er dan naar Frankfurt, twee naar Sulzbach. En de vierde gaat kijken of er iets aan Amerikaanse prijzen te scoren valt in Wiesbaden PX
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eerste keer dat ik er extra koop, dus vandaar. Hoef er ook niet rijk van te worden, maar met een beetje korting op eigen iPhone zo vind ik het wel best. |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|