iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Er staat nog geen rij man.. Er mag toch niemand binnen wachten. De rij begint toch pas buiten.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Er staat nog geen rij man..
Er mag toch niemand binnen wachten. De rij begint toch pas buiten..
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en stel dat die er staat.. ga je dan niet? mss moet je het gewoon op je af laten komen als je ergeen gaat? niet zn doomsenario voor je gaan zien.. keuzes maken! PS KPN nano-sim is binnen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
De eerste persoon stond er toen al om 11:00 's ochtends dus die heeft 21 uur gewacht. Ik bel uit nieuwsgierigheid |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als centro sluit word je door apple medewerkers naar buiten geleid in dezelfde volgorde als dat je binnen stond! Kwestie van het een beetje eerlijk te houden e. EDIT: borgqueenx was me voor ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 15:08 ---------- En en en |
|
|||
|
|||
waar is nou het beste parkeren hoorde eerst parking 7 en net weer 6 of 8
wat is makkelijkst / meest dichtbij ? |
|
|||
|
|||
Helaas, apple wil geen informatie hierover geven....
De vrouw zegt dat er geen raam was om uit te kijken en ze mocht ook absoluut niet even weglopen of ander personeel vragen om het te bekijken. Ik schat dat er zo'n 10 mensen nu ongeveer staan omdat de iphone populaider is da de ipad. daar stonden dus toen een stuk of 5 man rond 21:00 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
P6 is deze:
|
|||
|
|||
Grote twijfels hier. Mensen die mee zouden gaan die afhaken.
Ga hier vanaf Zwolle.. Zijn er trouwens veel mensen die helemaal alleen gaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lolz, de hele apple store (langs de open kant)is een raam |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neem morgen een 16 GB extra mee, iemand nog interesse? Mag voor 100 euro vergoeding overgenomen worden, PM me maar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stond met de iPad 3 geparkeerd in de parkeergarage naast de Königs Arena. Was ook prima.
|
|
||||
|
||||
Kan ook, volgens TomTom is het 6
Naja, in ieder geval de eerste de beste nemen en doorrijden naar het eind. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 15:19 ---------- Is er toevallig iemand bij de Shell geweest vorige keer? Heb je daar nog WC's? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo'n beetje onder dat glazen dak middenop de foto.
|
|
|||
|
|||
hebben ze wel genoeg vooraad daar?
ik wil ook gaan maar kan vrijdagavond pas... |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|