iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Je zal hier morgen wel kunnen lezen of er personen zijn die geen meer hadden. Afwachten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je zal hier morgen wel kunnen lezen of er personen zijn die geen meer hadden. Afwachten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben er klaar voor, zootje energy drink en vreten gehaald Vanavond 22:00 vertrekken.
Matthijst, jij zei net dat je moet zeggen of je de bon geprint wilt of via e-mail. Is beide ook mogelijk ? |
|
||||
|
||||
Vorige keer vroegen ze dat. Beide zal ook wel kunnen lijkt me
|
||||
|
||||
soms moet je niet alles van te voren willen weten en iets aan het toeval overlaten
Laat het over je heenkomen.. al ben ik wel blij dat er nog 2 iphones uit de UK onderweg zijn, voor geval ik er morgen geen kan scoren Mr Blender, Dr Decibel en ondergetekende zijn er in ieder geval klaar voor! broodjes: check eitjes: check koffie: check Internetbundel buitenland : check laptop: check Nano-sim: check creditcard: check |
|
||||
|
||||
Ach ja, de wereld vergaat niet als het niet zou lukken
Schuif morgenochtend om 04:15 aan in de rij en dan komt het wel goed. Hopelijk rond 09:00 weer buiten en dan nog ff naar Dusseldorf voor de gein. Meteen ff kijken bij de Mediamarkt daar, hoe het nou zit met die "alleen met contract" onzin van ze. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Om het makkelijk voor ze te maken heb ik even uitgeprint wat ik allemaal wil hebben met klantgegevens erbij. 32GB zwart + lightning adapter + 2x lightning kabel voor mij 16GB zwart + 2x lightning kabel die ik doorverkoop 1573 eurotjes totaal, hoezo crisis lol edit: m'n T-Mobile duo nano-SIM nog niet binnen Maandag besteld en zou het zogenaamd binnen 3 werkdagen binnen hebben.. hopen maar dat ze morgen op de mat liggen anders moet ik maar gaan knippen. |
|
|||
|
|||
Ik ben nu op locatie in Oberhausen. Eerst shoppen in Centro, slapen tot 3 in t tryp hotel en dan de rij opzoeken. Ik probeer jullie up to date te houden!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sta nu in de Apple store, ti's nog rustig. Personeel zei dat ze om 8 open gaan en groepjes binnen laten (niks nieuws..) ze hebben "ruim voldoende" zei hij, meer dan 500 per uitvoering. Rustig aan dus en tot morgen in de rij
Oh en er kampeert nog niemand. Dus relax |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En inderdaad, pics or it didnt happen |
|
||||
|
||||
Tmobile heeft nog geen nano Sims, stelletje bastards Ze hopen morgen binnen te krijgen in de shops Loop net naar buiten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
20 klanten aan de kassa en +-15 mensen in de zaak. Ik upload straks wel live beelden, is echt niets te showen nu. Eerst ff shoppen en rond 19u loop ik langs de store terug naar 't hotel, dan post ik wel beelden
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel specifiek hoeveel er voor de iphone 5 wachten. Daar is 1 rij voor. Geen 2.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nog iemand die mee wil rijden vanaf Amersfoort/Leusden of iets wat tussen dat en Oberhausen ligt in ruil voor een ticket mag me een PM sturen.
|
|
|||
|
|||
Vodafone heeft de simkaarten inmiddels ook op voorraad.
|
|
||||
|
||||
Neem me niet kwalijk... ik zie alleen 3 en 8..
waar is 6 dan? en waar ongeveer zit Apple Store (ingang waar wij gaan staan vannacht?)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|