iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Lolz, het lijkt erop dat er morgenvroeg veel meer belgen en nederlanders gaan zijn dan duitsers...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lolz, het lijkt erop dat er morgenvroeg veel meer belgen en nederlanders gaan zijn dan duitsers
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kun je ook gewoon met biljetten van €100 betalen in Oberhausen? Of max. €50? (Heb gepind en de automaat gaf €100-biljetten uit )
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste allen
Ik zie dat er morgen veel Mensen naar oberhausen gaan. Ik zit helaas zelf in het buitenland. Zou iemand eventueel voor mij een iPhone mee willen nemen tegen een vergoeding? Ik ben vrijdagavond weer terug en woon in midden Nederland Met vriendelijke groet, Micha |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad veel Oberhausers. Nog maar 1 of 2 die naar Keulen gaan?
Centro Management: iPhone 5 Verkauf am 21. September startet bei Apple ab 8 Uhr. Zugangsmöglichkeit ausschließlich am ÖPNV-Platz (Burger King/Nordsee). Koordinierter Einlass ab 7.30 Uhr.
|
|||
|
|||
Als je rond 24.00 uur aankomt bij Centro, waar kan je dan parkeren? Welke parking is open en evt gratis?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vraagje spreken ze ook engels of frans in duitse apple store kan namelijk geen duits ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Verdammt noch mal.
Engels moet lukken Enige wat je ze hoeft te melden is welk model je wilt en of je cash of creditcard wilt betalen. En of ze m voor je moeten instellen en hoe je je bon wilt hebben (email of geprint). @hsl, zie kaartje op pagina 11. Hou die naast Google Maps en je ziet die parkeerplaatsen. P8 zit links van Platz der Gute blabla. P6 zit rechts. Volgens mij is P6 het handigst. Je rijdt erin en dan helemaal naar linksachter, daar kan je zo het gras op stappen en sta je al aardig in de buurt van Tryp Hotel volgens mij. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok want ben van plan om naar salzburg te gaan daar ook engels geen probleem ?
|
|
|||
|
|||
In de Apple Stores praten ze gewoon Engels.
|
|||
|
|||
iedereen in die apple store kan inderdaad engels. ik ga nu even bellen vragen hoe groot de rij is.
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|