//

iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen?

iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) dank voor je antwoord Timosha!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 19-09-12, 11:04
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

dank voor je antwoord Timosha!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 19-09-12, 11:08
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimnaldo Bekijk bericht
zou het zin hebben om eerst in oberhausen aan te schuiven en van zodra je
er twee daar hebt aangekocht om daarna door te rijden naar keulen en dan daar gaan aan te schuiven om er dan nog twee te kopen ? Zou dit lukken of dit compleet onhaalbaar
ben ik ook zeer benieuwd naar!
  #543  
Oud 19-09-12, 11:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimnaldo Bekijk bericht
zou het zin hebben om eerst in oberhausen aan te schuiven en van zodra je
er twee daar hebt aangekocht om daarna door te rijden naar keulen en dan daar gaan aan te schuiven om er dan nog twee te kopen ? Zou dit lukken of dit compleet onhaalbaar
Dan is het efficiënter, denk ik, om naar Frankfurt Main te rijden en twee iPhones te kopen. En dan naar Sulzbach Taunus om er nog twee te kopen.

Sluzbach is op de terugweg en ligt niet zover van Frankfurt Main, een twintigtal km.
  #544  
Oud 19-09-12, 11:11
Bastiaan Bastiaan is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Collega Bart en ik gaan vanaf Groningen ook naar Oberhausen. Vertrekken al in de middag, zodat we in de avond een plekje kunnen veroveren. Nog meer mensen die vanaf het noorden en rond die tijd gaan?
  #545  
Oud 19-09-12, 11:31
Bartjen Bartjen is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

iemand uit Belgie die naar Keulen/oberhausen gaat en mij 2 stuks (evt indien het echt niet anders kan 1 stuk) kan meebrengen ?

Natuurlijk tegen vergoeding. Ikzelf woon regio Aalst
  #546  
Oud 19-09-12, 11:31
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimnaldo Bekijk bericht
zou het zin hebben om eerst in oberhausen aan te schuiven en van zodra je
er twee daar hebt aangekocht om daarna door te rijden naar keulen en dan daar gaan aan te schuiven om er dan nog twee te kopen ? Zou dit lukken of dit compleet onhaalbaar
meh, denk dat je weinig kans hebt. je kunt ook terug aanschuiven dat maakt ze niet uit.
Maar het gaat lang duren.
  #547  
Oud 19-09-12, 11:34
iJack's schermafbeelding
iJack iJack is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 67
Standaard

Tja vind het niet erg om 2 uur richting oberhausen te rijden dan een uur in de rij. Maar hoe groot is de kan dat ik er één heb als ik om 08:00 pas aankom....
  #548  
Oud 19-09-12, 11:37
bstruik's schermafbeelding
bstruik bstruik is offline
• iOS 6.1.4
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJack Bekijk bericht
Tja vind het niet erg om 2 uur richting oberhausen te rijden dan een uur in de rij. Maar hoe groot is de kan dat ik er één heb als ik om 08:00 pas aankom....
Denk dat je dan weinig kans maakt.... want er zal een MEGA rij staan tot diep in de middag.
__________________
(.) (.)
  #549  
Oud 19-09-12, 11:44
iJack's schermafbeelding
iJack iJack is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bstruik Bekijk bericht
Denk dat je dan weinig kans maakt.... want er zal een MEGA rij staan tot diep in de middag.
Haha, nee eigenlijk wist ik het antwoord wel. Hoopte echter op: "Geen probleem in voorgaande jaren kon je gewoon om 08:00 aankomen en dan was je meteen aan de beurt"
  #550  
Oud 19-09-12, 11:44
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

denk dat je echt uiterlijk 05.00u aanwezig moet zijn bij de Store wil je nog kans maken
  #551  
Oud 19-09-12, 11:46
jimnaldo jimnaldo is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan is het efficiënter, denk ik, om naar Frankfurt Main te rijden en twee iPhones te kopen. En dan naar Sulzbach Taunus om er nog twee te kopen.

Sluzbach is op de terugweg en ligt niet zover van Frankfurt Main, een twintigtal km.
thx for the tip ;-)
  #552  
Oud 19-09-12, 11:48
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
denk dat je echt uiterlijk 05.00u aanwezig moet zijn bij de Store wil je nog kans maken
meh dat zal ook nog wel meevallen. die lui krijgen er wel gigantisch veel binnen he.
  #553  
Oud 19-09-12, 12:02
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjen Bekijk bericht
iemand uit Belgie die naar Keulen/oberhausen gaat en mij 2 stuks (evt indien het echt niet anders kan 1 stuk) kan meebrengen ?

Natuurlijk tegen vergoeding. Ikzelf woon regio Aalst
Ik ga naar Keulen. Woon in Limburg in Nederland dus redelijk dicht in de buurt van België dus weet niet of je in de gelegenheid ben 'm bij mij thuis op te halen. Stuur me maar een privé bericht.
  #554  
Oud 19-09-12, 12:03
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

wie gelooft dit?

Nieuws
  #555  
Oud 19-09-12, 12:04
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Hoe gaat het trouwens met bijvoorbeeld naar de WC gaan als je in de rij staat? Gaan er mensen zeuren als je even 2 minuten ervandoor bent of mag je gewoon weer bij je vriendengroepje ertussen gaan staan?
  #556  
Oud 19-09-12, 12:05
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
meh dat zal ook nog wel meevallen. die lui krijgen er wel gigantisch veel binnen he.
Dit blijft giswerk natuurlijk, qua aantallen... Er is maar 1 partij ( Apple zelf dus) die dat weet en verder helemaal niemand

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 11:06 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Bekijk bericht
Hoe gaat het trouwens met bijvoorbeeld naar de WC gaan als je in de rij staat? Gaan er mensen zeuren als je even 2 minuten ervandoor bent of mag je gewoon weer bij je vriendengroepje ertussen gaan staan?
plaszak meenemen!
of voor de vrouwen Tena Lady
  #557  
Oud 19-09-12, 12:11
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Bekijk bericht
Hoe gaat het trouwens met bijvoorbeeld naar de WC gaan als je in de rij staat? Gaan er mensen zeuren als je even 2 minuten ervandoor bent of mag je gewoon weer bij je vriendengroepje ertussen gaan staan?
Zorgen dat je niet alleen staat. GEwoon praatje maken met iemand voor je/achter je. Die bewaakt dan je plekje wel. Wordt geen gedoe van gemaakt hoor. Ik ging ook gewoon rustig naar de WC. Zodra het winkelcentrum open gaat kun je per 2 naar de WC. Er gaat dan een beveiliger met je mee.
__________________
Retina MacBook Pro | 27" Thunderbolt Display | Mac mini Server | AppleTV 3 | AirPort Extreme | AirPort Express | iPod touch 8GB | iPhone 5 16GB | iPad 3 32GB Wi-Fi + 3G
  #558  
Oud 19-09-12, 12:18
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Bekijk bericht
Hoe gaat het trouwens met bijvoorbeeld naar de WC gaan als je in de rij staat? Gaan er mensen zeuren als je even 2 minuten ervandoor bent of mag je gewoon weer bij je vriendengroepje ertussen gaan staan?
Iedereen zal een keer moeten pissen, was bij de iPhone 4S lauch geen probleem. Alleen voor de dames onder ons was geen wc in de buurt volgens mij. Maar een bosje is snel gevonden
  #559  
Oud 19-09-12, 12:21
Bartjen Bartjen is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Bekijk bericht
Ik ga naar Keulen. Woon in Limburg in Nederland dus redelijk dicht in de buurt van België dus weet niet of je in de gelegenheid ben 'm bij mij thuis op te halen. Stuur me maar een privé bericht.

pm gestuurd.
  #560  
Oud 19-09-12, 12:25
AlexGFB AlexGFB is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard

Hoi, ik ga 2 iphones extra meenemen vanuit oberhausen die ik met vergoeding ga verkopen. Als jij zelf ook opzoek bent naar een iphone stuur PM. Ik woon in Rotterdam en kan vrijdag middag/avond worden opgehaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? WhyNotCallMeRo iPhone algemeen 1 29-10-11 15:04
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 Ca$hMonnie Koopinformatie Rest Europa 0 08-10-11 00:37
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 davek Chat en geruchten 2 04-09-08 22:48
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.