iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) dank voor je antwoord Timosha!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dank voor je antwoord Timosha!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ben ik ook zeer benieuwd naar!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sluzbach is op de terugweg en ligt niet zover van Frankfurt Main, een twintigtal km. |
|
|||
|
|||
Collega Bart en ik gaan vanaf Groningen ook naar Oberhausen. Vertrekken al in de middag, zodat we in de avond een plekje kunnen veroveren. Nog meer mensen die vanaf het noorden en rond die tijd gaan?
|
|
|||
|
|||
iemand uit Belgie die naar Keulen/oberhausen gaat en mij 2 stuks (evt indien het echt niet anders kan 1 stuk) kan meebrengen ?
Natuurlijk tegen vergoeding. Ikzelf woon regio Aalst |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het gaat lang duren. |
|
||||
|
||||
Tja vind het niet erg om 2 uur richting oberhausen te rijden dan een uur in de rij. Maar hoe groot is de kan dat ik er één heb als ik om 08:00 pas aankom....
|
|
||||
|
||||
Denk dat je dan weinig kans maakt.... want er zal een MEGA rij staan tot diep in de middag.
|
||||
|
||||
Haha, nee eigenlijk wist ik het antwoord wel. Hoopte echter op: "Geen probleem in voorgaande jaren kon je gewoon om 08:00 aankomen en dan was je meteen aan de beurt"
|
|
|||
|
|||
denk dat je echt uiterlijk 05.00u aanwezig moet zijn bij de Store wil je nog kans maken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga naar Keulen. Woon in Limburg in Nederland dus redelijk dicht in de buurt van België dus weet niet of je in de gelegenheid ben 'm bij mij thuis op te halen. Stuur me maar een privé bericht.
|
|
|||
|
|||
Hoe gaat het trouwens met bijvoorbeeld naar de WC gaan als je in de rij staat? Gaan er mensen zeuren als je even 2 minuten ervandoor bent of mag je gewoon weer bij je vriendengroepje ertussen gaan staan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2012 om 11:06 ---------- Citaat:
of voor de vrouwen Tena Lady |
|
|||
|
|||
Zorgen dat je niet alleen staat. GEwoon praatje maken met iemand voor je/achter je. Die bewaakt dan je plekje wel. Wordt geen gedoe van gemaakt hoor. Ik ging ook gewoon rustig naar de WC. Zodra het winkelcentrum open gaat kun je per 2 naar de WC. Er gaat dan een beveiliger met je mee.
|
|||
|
|||
Iedereen zal een keer moeten pissen, was bij de iPhone 4S lauch geen probleem. Alleen voor de dames onder ons was geen wc in de buurt volgens mij. Maar een bosje is snel gevonden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik ga 2 iphones extra meenemen vanuit oberhausen die ik met vergoeding ga verkopen. Als jij zelf ook opzoek bent naar een iphone stuur PM. Ik woon in Rotterdam en kan vrijdag middag/avond worden opgehaald.
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|