iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Yep Wij zitten met vier pensionados in een hotelletje in de Taunus. Eentje gaat er dan naar Frankfurt, twee naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik snap matthijst dat je koritng wel goed vind, zo denk ik er ook over. de prijsverhoging naar 899 word niemand vrolijker van, behalve apple zelf^^
|
|
||||
|
||||
mensen huilen voor €899 te betalen!
tjek de prijzen op ebay dan: eBay sellers: iPhone 5 is yours for a mere $1,600 People are selling the iPhone 5 at a premium on eBay in yet another sign that demand for the smartphone is high. eBay sellers: iPhone 5 is yours for a mere $1,600 | Apple - CNET News
|
|||
|
|||
net ff het Weer gechecked in Duitsland voor aankomende donderdagnacht... 7 a 8 Gr!!
Heerrrrrrrrlijk! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Iedereen moet toch zelf weten hoeveel hij ervoor vraagt, of hoeveel iemand ervoor wenst te betalen? Zelf zou ik er ook een euro of 70 extra voor over hebben gehad als ik niet in de rij wilde gaan staan.
Kan je er ook meer voor vragen? Blijkbaar wel, maar ik wilde vooraf duidelijk weten wat ik ervoor zou krijgen. Met 70 euro kun je (vind ik) goede afspraken maken, aangezien het een schappelijke prijs is. Had ook 120 extra kunnen vragen, maar dan zul je zien dat er opeens kopers afhaken als je de iPhones gekocht hebt en moet je er later weer mee gaan leuren. Heb ik verder geen zin in. 't is toch 2100 euro die je voor schiet en ik rij er kilometers voor + sta ervoor in de rij. Dus helemaal voor nop zou ik het niet doen. En zoals gezegd: ik hoef er niet rijk van te worden, 't is gewoon een extra korting op mijn eigen iPhone.
|
|||
|
|||
Nou ik geef het inmiddels op :-(
|
|
|||
|
|||
Voor 750 euro heb ik nog iemand die wel een 16GB model mee wilt nemen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iPhone 5 pre-order delivery dates pushed back again due to high demand
By AppleInsider Staff Continued demand for Apple's new iPhone 5 has caused shipping times to slip to 3-4 weeks from the Online Apple Store, with partner carriers seeing similar delays. After a crush of pre-orders quickly ate through Apple's first batch of iPhone 5 units last Friday, demand for the new device remains strong as the company is continuing to push back shipping times as more orders pile in |
|
||||
|
||||
Niet echt verrassend?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Pfff zit te denken wat ik allemaal mee zal nemen voor die uren in de rij. Wat nemen (zeulen) jullie allemaal mee? Klapstoel - koffie enz???
|
|
|||
|
|||
Stoeltje, iPad, iPhone met wat muziek en wat eten en drinken.
Het schijnt wel koud te worden die nacht, dus denk ook nog soort kleedje. |
|
|||
|
|||
wat jullie moeten meenemen is flink wat games
dan kunnen we wat gamen als we vlak bij elkaar staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
-campingstoel -Iphone en ipad -16 blikjes red bull (2 pers.) -rode wodka -plastic bekertjes + rietjes -wegwerpBBQ + vlees -chips + snoep -visa kaart Dat is het zowat denk ik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|