iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga morgen ook naar Oberhausen, ik kom uit Utrecht. Ik heb nog plaats in de auto voor iemand die mee wil, meerijden is gratis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ga morgen ook naar Oberhausen, ik kom uit Utrecht. Ik heb nog plaats in de auto voor iemand die mee wil, meerijden is gratis aangezien het een lease-auto is. Ik denk dat ik rond 3 uur vertrek uit Utrecht, dan moet ik er zo rond 4:30 zijn. Dat moet volgens mij vroeg genoeg zijn.
Laat een PM achter als je mee wilt rijden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ok, ik zie dat iedereen rond 4 uur aankomt, nu wil mijn vriendengroep om 12 uur aanwezig zijn omdat zij bij de eerste lichting willen zitten. Lijkt mij toch wel heel erg vroeg maar ik ben nog nooit geweest en zij zijn bij de 4gs geweest. Om nou in mijn eentje om 4 uur aan te komen kakken vind ik dus ook weer een beetje lullig, sta ik dan nog 5 uur alleen in de rij
Any thoughts anyone? |
|
|||
|
|||
Iemand al een leuke hashtag om vanavond in contact te blijven in de rij?
#oberhauseninvasion #iphoneclober #ikstahieraltelanginderij |
|
||||
|
||||
mmm ik zit er aan te denk om misch toch zaterdag ochtend te gaan... kom me morgen namelijk heel slecht uit.
|
|||
|
|||
Zal er dan nog wat beschikbaar zijn dan.... mocht iemand nog een iphone mee kunnen nemen, graag even even een p.m. ben helaas verhinderd...
PS. Vergoeding komt wel goed. Laatst gewijzigd door byfrenk; 20-09-12 om 11:47. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook ik zoek nog iemand die een Iphone 5 ZWART 16 gb mee wilt nemen voor mij
helaas kan ik geen vrij krijgen ik kom uit Venray, Ik vergoed 720 euro mvg Devi |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anybody in? Heb nu al tweetje hiermee gedaan. |
|
|||
|
|||
Allez het is goed dan #oberhauseninvasion it is!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die een Iphone 16 GB zwart voor mij mee kan nemen tegen vergoeding natuurlijk! Ik hoor het graag
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu a schrik dat ik morgenvroeg van een kaal reis terug ga thuiskomen... :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij geen goede promotie als mensen die voor 8 uur in de rij staan met lege handen naar huis gaan. Ik verwacht dat de Store voldoende voorraad heeft. Morgen weten we het zeker.
|
|
|||
|
|||
Dan zal ik zeker en vast ene moeten vastkrijgen... Wij zijn al van plan rond 22u (Grote-Spouwen) te vertrekken richting Oberhausen.
Sffs nog ns naar de winkel wat inkopen doen om de nacht goed door te komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Met welke betaalmiddelen kun je daar eigenlijk betalen? Met een MasterCard?
|
|
|||
|
|||
Feestje vannacht?? ns zien om mijne SoundLink van Bose mee te brengen mss :-D
|
|
|||
|
|||
Is er ook iemand die een simknipper bij zich heeft?
Wat is trouwens de ervaring? Duurt het lang voor de rij helemaal weggewerkt is als de winkel open is? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|