iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hsl Is er ook iemand die een simknipper bij zich heeft? Wat is trouwens de ervaring? Duurt het lang voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja, want de mensen gaan maar met mondjesmaat de winkel in.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
's nachts zullen er vast niet super veel duitste tweets tussen zitten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik woon in Hilversum dus dat is dichtbij vanuit Utrecht. |
|
|||
|
|||
Zojuist ook maar besloten een aantal van die dingen te gaan halen de aller eerste keer op zo een launch dus ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als er iemand een zwarte 16GB voor mij mee zou willen nemen tegen vergoeding PM maar even
Thanks. Tim |
|
|||
|
|||
hoorde net van iemand van de Vodafone winkel dat er al een rij stond in Oberhausen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik bel om 3 uur wel ff de store om te vragen hoeveel er al staan.
ik heb inmiddels mijn Hi nano simkaart binnen gekregen https://twitter.com/borgqueenx/statu...195840/photo/1 |
|
||||
|
||||
van horen zeggen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet dat ding hebben, m'n iphone 4 valt van ellende bijna uit elkaar. Iemand bekend op de nano-sim in de t-shop al verkrijgbaar is? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klinkt alsof de vodafone verkoper liever zelf een iPhone wil verkopen dan dat "zijn klant" naar Duitsland zou gaan om 't zelf te doen
|
|
||||
|
||||
Gezwets natuurlijk.
Zal die sukkel hier wel gelezen hebben gisteren, toen iemand riep dat hij in de rij zou gaan staan.
|
|||
|
|||
Beetje bijdehand maar baal er ontzettend van dat ik niet heen kan dus; mocht iemand nog een 16gb zwart mee kunnen nemen incl. factuur, + 75 euro vergoeding, let me know ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik denk er toch aan ook naar Oberhausen te gaan. Ik kan eventueel één extra toestel meebrengen naar keuze. Ik vraag 100 euro vergoeding (brandstof, moeite). Je kan je iPhone 5 dan dezelfde dag nog komen ophalen in Antwerpen. Ik beslis in de late namiddag of ik ga of niet.
Ik doe mijn iPhone 4 dan ook van de hand. Deze staat al in het subforum aangeboden. |
|
|||
|
|||
Mocht iemand geïnteresseerd zijn, ik kan nog 2 toestellen meenemen, 120 euro vergoeding (per toestel) voor de brandstof en voor het koukleumen.
Vanaf vrijdagmiddag af te halen in 't centrum van Amsterdam. Als je geïnteresseerd bent, stuur maar een PM Laatst gewijzigd door hsl; 20-09-12 om 15:46. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel, maar we zijn met meerdere mensen
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|