iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hsl Is er ook iemand die een simknipper bij zich heeft? Wat is trouwens de ervaring? Duurt het lang voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ja, want de mensen gaan maar met mondjesmaat de winkel in.
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
's nachts zullen er vast niet super veel duitste tweets tussen zitten. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Ik woon in Hilversum dus dat is dichtbij vanuit Utrecht. |
|
|||
|
|||
![]() Zojuist ook maar besloten een aantal van die dingen te gaan halen de aller eerste keer op zo een launch dus ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als er iemand een zwarte 16GB voor mij mee zou willen nemen tegen vergoeding PM maar even
![]() Thanks. Tim |
|
|||
|
|||
![]() hoorde net van iemand van de Vodafone winkel dat er al een rij stond in Oberhausen
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik bel om 3 uur wel ff de store om te vragen hoeveel er al staan.
ik heb inmiddels mijn Hi nano simkaart binnen gekregen ![]() https://twitter.com/borgqueenx/statu...195840/photo/1 |
|
||||
|
||||
![]() van horen zeggen
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Ik moet dat ding hebben, m'n iphone 4 valt van ellende bijna uit elkaar. Iemand bekend op de nano-sim in de t-shop al verkrijgbaar is? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Klinkt alsof de vodafone verkoper liever zelf een iPhone wil verkopen dan dat "zijn klant" naar Duitsland zou gaan om 't zelf te doen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezwets natuurlijk.
Zal die sukkel hier wel gelezen hebben gisteren, toen iemand riep dat hij in de rij zou gaan staan.
|
|||
|
|||
![]() Beetje bijdehand maar baal er ontzettend van dat ik niet heen kan dus; mocht iemand nog een 16gb zwart mee kunnen nemen incl. factuur, + 75 euro vergoeding, let me know ;-)
|
|
|||
|
|||
![]() Ik denk er toch aan ook naar Oberhausen te gaan. Ik kan eventueel één extra toestel meebrengen naar keuze. Ik vraag 100 euro vergoeding (brandstof, moeite). Je kan je iPhone 5 dan dezelfde dag nog komen ophalen in Antwerpen. Ik beslis in de late namiddag of ik ga of niet.
Ik doe mijn iPhone 4 dan ook van de hand. Deze staat al in het subforum aangeboden. |
|
|||
|
|||
![]() Mocht iemand geïnteresseerd zijn, ik kan nog 2 toestellen meenemen, 120 euro vergoeding (per toestel) voor de brandstof en voor het koukleumen.
![]() Vanaf vrijdagmiddag af te halen in 't centrum van Amsterdam. Als je geïnteresseerd bent, stuur maar een PM Laatst gewijzigd door hsl; 20 September 2012 om 14:46. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jawel, maar we zijn met meerdere mensen
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18 October 2013 19:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29 October 2011 14:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 7 October 2011 23:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 4 September 2008 21:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | T-Mobile | 2 | 3 August 2008 23:16 |
|
|