iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Linksboven op de foto op dat rode plein zal de rij staan....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Linksboven op de foto op dat rode plein zal de rij staan.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Kijk anders even op Bing Maps - Driving Directions, Traffic and Road Conditions
Hier zie je ook waar de Apple store zich bevindt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn tomtom vind het in elk geval... p6
Laatst gewijzigd door scoop1; 20-09-12 om 18:11. Reden: info |
|
|||
|
|||
Nou jongens success met jagen
Over een uurtje kom ik aan op station oberhausen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of er ook Wi-Fi is? zeker alleen binnen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als ik HotSpot maak, dan is me 100MB zo op! |
|
|||
|
|||
Heb ook KPN hier, hotspot ga ik me niet aan wagen, maar misschien zijn er vriendelijke duitsers
Trouwens, heb nog ruimte voor één extra iPhone, PM me voor meer info. |
|
|||
|
|||
hoe laat vertrek naar oberhausen
hoi mensen ik was van plan vanavond naar oberhausen te rijden.
hoe laat gaan de mensen naar oberhausen. dit is voor de eerste keer is het daar erg druk en hoe zit het met de voorraad. groetjes |
|
|||
|
|||
Voor fotos enzo, volg me dus op twitter: borgqueenx.
Ik heb geen zin hier fotos te plaatsen. Ook omdat ik voorzichtig moet doen met data. Nu zit ik nog in NL. Ook moet ik nog even iets gaan vinden om te eten. Iets gezonds en fris want ik voel me niet zo lekker dat ik een burger king in stap. |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 17:51 ---------- Citaat:
Ze hebben er genoeg; minimaal 500 per model werd net bevestigd, dus minimaal 3000 totaal. Met de 4S waren er mensen die om 9 uur aankwamen en hem nog meekregen, dus... Zeg dat de rij 300 meter lang is om 09:00. 3 man naast elkaar, 2,5 op een meter achter elkaar = 3 * 2,5 * 300 = 2250 iPhones max.
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch Laatst gewijzigd door matthijst; 20-09-12 om 18:57. |
|
|||
|
|||
Nono sim kpn is binnen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga zeker ben alleen nog aan het twijfelen welke kleur en model. Kunnen we die daar al bekijken of is het alleen maar kopen. |
|
||||
|
||||
Ah inderdaad vergeten
Kwam met google maps ook maar uit op 200 meter max aan rij zag ik net, dan kom je uit op: 200 * 3 * 2,5 * 2iphones = 3000. Zal ongetwijfeld ergens in die richting zijn. Ik zou ook nooit gokken op 9 uur, maar om aan te geven dat je er ook niet over een uur al hoeft te staan. Met de iPad 3 zouden er 1000 per model zijn, zeiden ze toen, die waren om 11:00 uitverkocht (in de rij). Volgens mij kan je ze pas binnen bekijken, dus je moet vooraf al gokken welke kleur je wilt hebben. Wilde eerst zwart kopen, maar naar zien van cnet review filmpje ga ik weer voor wit. Minder last van vingerafdrukken en lichter uiterlijk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En dat dan net de laatste iphone word verkocht aan een andere kassa.... Denk jij er alvast even overna, wil je? Ik sta niet voor mezelf in |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je krijgt terwijl je in de rij staat al een kaartje met je kleur en groottekeuze. Dan be je nog lang niet bij de winkel
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|