iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Zelfde. Komt wel iets bij, maar niet superveel. 240-260 gok ik. Mattijst, kan je ons een update geven, hoe is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Uit de rij gegaan nadat opeens alle organisatie weg was (mensen begonnen opeens over de linten te rennen..?) vechtpartij gezien etc. Terug slapen int hotel succes voor wie er nog staat!
|
|
|||
|
|||
Keulen is een 'battle field' Ambulance en politie aanwezig Ik had 2 tickets , maar 1 daarvan is me met geweld ontvreemd. Ik laat de kaas niet van mijn boterham eten. Ik ga hier vol in. Zsm de update. Wens me sccs!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sjeez, succes... |
|
|||
|
|||
Wij zijn op weg van Oberhausen naar Keulen, tegen dat we er zijn valt het misschien wat mee...
|
|
|||
|
|||
oh god... Success aan diegene in de rij & kom er heelhuids uit
|
|
|||
|
|||
Thuis van Oberhausen. Was een totale chaos. Apple & security hadden de situatie niet in de hand (het was ook erg druk!) vechtpartijen en woordwisselingen. Was niet veilig!
Toen ik naar huis reed kwamen er 2 politiewagens en ambulance aanracen met sirene! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nog overwogen om de trip naar Oberhausen te maken, maar door gebrek aan een nano-sim daarvan afgezien. Blij dat ik niet ben gegaan... |
|
|||
|
|||
jeetje en dit allemaal voor de Iphone 5? Kunnen jullie niet gewoon wachten tot deze in NL te koop is? Waarom moeten jullie de eerste zijn met de Iphone 5?? wat een onzin..
|
|
|||
|
|||
Keulen is uitverkocht, mogelijk nog een levering vandaag maar is niet zeker.
|
|
|||
|
|||
Jeetje was absurd deze chaos om de iPhone.. ik bestel hem wel vanuit de comfort van mijn warme stoel. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik het overleef.
Sterkte voor iedereen daar. Jammer dat er weer mensen zijn die het moesten verpesten voor een ander. |
|
||||
|
||||
Keulen is kansloos boys Ik heb het overleefd maar leek wel voetbal wedstrijd tussen Feyenoord Ajax Heb gelukkig 2 weten te bemachtigen maar ik hoorde dat ze op het laatst maar 1 ticket uitdeelde Mathijs Heb jij het overleefd?
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2 witte iphones bemachtigd politie en security waren aanwezig wel weer de bezopen russen maarja...
|
|
||||
|
||||
Hij is in de pocket!
|
|||
|
|||
kijk maar uit dat je niet berooft wordt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Proficiat
In Sulzbach en Frankfurt Main is het ook gelukt. In FFM waren er ook wat moeilijkheden met "handelaren" heb ik gehoord van een vriend die daar was. In Sulzbach was het redelijk rustig. Een jongetje achter ons stond te zeuren dat het allemaal te lang duurde omdat we ook nog een paar MacBooks en iMacs nodig hadden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|