iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Mischien moeten wij ook maar doorrijden naar keulen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mischien moeten wij ook maar doorrijden naar keulen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zou het doen!
|
|
|||
|
|||
Niet meer hier komen zou ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
Hoe is het daar met parkeren?las dat de parkeergarages pas om 7.30 open gingen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Sta langs de weg bij rewe voor de deur geparkeerd.man of 10 bijgekomen laatste half uur.
|
|
|||
|
|||
Zijn er eigenlijk nog meer opties als keulen ook te druk is?
|
|
||||
|
||||
Augsburg maar das een ***** eind. Keulen is goed te doen joh tot nu toe.
|
|
|||
|
|||
Is het in Keulen ook goed georganiseerd? (net zoals in Oberhausen?)
Ik hoorde net 1 apple medewerker (manager of in die trant..) zeggen 'no holdback' Iemand een idee wat dat betekend? |
|
|||
|
|||
P7 voor oberhausen. Maar al 1000man. Mss interessant om naar Koln te gaan.
|
|
||||
|
||||
Keulen zit iedereen nu aardig in de rij. Om 7 gaat zit het winkelcentrum open.
|
|
|||
|
|||
@ matthijst,
Hoeveel man schat je nu in de rij in Keulen? Wilde eerst naar Oberhausen gaan, maar dat is nu geen optie meer. Moet ongeveer 1,5 uur rijden. Dus zou graag een indicatie hebben. Met vriendelijke groet, Cptspekkie |
|
|||
|
|||
In Oberhausen staat 2000 man volgens een medewerker van Apple. Binnen 30 min beginnen ze met tickets uit te delen.
Te gek voor woorden... |
|
||||
|
||||
200-220 in keulen
|
|
|||
|
|||
Ik wil kaartjes!!!!
|
|
|||
|
|||
Is t ook afgezet in keulen
|
|
|||
|
|||
Minstens 1000 man in de rij nu.
|
|
|||
|
|||
Hee allemaal, volhouden!
Denk dat iedereen die er nu is een iPhone heeft als het klopt van de voorraad, ben blij voor jullie. Ik ben hier en lig wakker, omdat ik zo benieuwd ben of het te doen is daar Succes! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Personeel komt aan
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|