iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) gelukkig, ben blij voor jullie, die van mij is ook bijna gekocht hoop ik hoop hem voor de middag in handen te hebben , hoop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gelukkig, ben blij voor jullie, die van mij is ook bijna gekocht hoop ik
hoop hem voor de middag in handen te hebben , hoop ook als ik terug kom van het werk dat mijn nano sim in de bus ligt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je kan de nano sim toch ook zelf snijden
|
|
|||
|
|||
TELEGRAAF: Complete gekte bij Apple Store Oberhausen (met video)
Complete gekte bij Apple Store Oberhausen - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Keulen ook uitverkocht. Zwart is al tijden weg en wit nu ook al even. Sommige kopen kaartjes voor 200 euro
|
|
|||
|
|||
Oberhausen is kansloos, je had eerder moeten komen sorry!
|
|
|||
|
|||
Net mijn kaartjes gekregen in Oberhausen. Dit is het echt niet waard. Volgende keer bestellen uit mijn zetel. Mensen die in een rij staan voor voedselpakketten in Afrika zijn nog rustiger. Triestig dit...
|
|
|||
|
|||
Overhausen zou ik weg blijven, heeft geen zin. Misschien uur of 5
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Het was in elk geval voor mij leuk, en de anderen te ontmoeten
Fijn weekend alvast met de nieuwe iphones jongens |
|
||||
|
||||
half 5 van huis... 8 uur in keulen en nu op de terugweg... wat een druke maar het is gelukt
Volgehs mij was keulen ipv oberhausen een prima idee! Volgend jaar weer? |
|
|||
|
|||
Guys... Ik leef nog en heb uiteindelijk 2 iPhone's Mijn chocoladereep in de tas is wel plat Wat een geduw.. Gelukkig stond ik tussen kleine J & Dr. D De glasdeur van het winkelcentrum ging er bijna uit..
|
|
|||
|
|||
ja volgend jaar ga ik zeker weer! Alleen wel iets vroeger!
|
|
|||
|
|||
is de voorraad daar nu op voor de rest van de week?
wilde eigenlijk vanavond gaan maar ze zullen wel op zijn? |
|
|||
|
|||
Bijna 13 uur gewacht en nu pas m'n tickets. Dit is echt een nachtmerrie.. Nu weer uren in de rij om ze daadwerkelijk te kopen
|
|
|||
|
|||
ik heb totaal 13 uur gewacht....
|
|
||||
|
||||
wij zijn net in oberhausen gaan kijken.
Der is weer/nog voorraad. Er worden nog steeds tickets uitgedeeld. Er staan nog steeds mensen in de rij die er om 2 uur ook instonden. we waren aan het twijfelen om nog ff te gaan staan maar wisten niet hoelang we bezig zouden zijn dan. De chaos heb ik niet gezien, ging er rustig aan toe maar de rij buiten was het langste. |
|
||||
|
||||
Zit te denken dat ik a.s. week nog even naar Oberhausen rij ... bijv Woensdag of Donderdag. Dan zou de gekte toch wel voorbij zijn lijkt me.
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 Oberhausen
Jippie de Iphone 5 64gig zwart ligt in mijn handjes.
Moet zeggen dat hij idd lichter is en uiterlijk erg mooi. Je moet er wat voor over hebben maar dan heb je ook wat. Ben benieuwd naar de reacties van de anderen. Gr Twan |
|
|||
|
|||
Mensen kennen echt geen fatsoen meer... Schandalig gewoon! Ik heb er ook kunnen bemachtigen, maar euforie blijft helaas weg.... Sorry jongens maar meisjes sla je niet.....
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|