iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Mensen kennen echt geen fatsoen meer... Schandalig gewoon! Ik heb er ook kunnen bemachtigen, maar euforie blijft helaas weg.... Sorry ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Echt bizar gaat toch nergens over hoe is het verder daar nog een grote rij zit te dubben of ik nog een poging waag gezien het 90 min rijden is... hoop eigenlijk dat ik nog iemand kan vinden die hem voor een kleine vergoeding mee wil nemen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoe het er nu aan toe is? En of er nog genoeg iPhones op vooraad zijn?
|
|
|||
|
|||
heb mijn iphone weten te bemachtigen in oberhausen
maar wat een geduw en getrek en schelden en elkaar beetje neer slaan voor een telefoon.. mensen waar gaat de wereld heen? stonden serieus al mensen met hun ketting om hun vuist gewikkeld klaar om iemand neer te meppen echt gewoon niet normaal meer ! op een gegeven moment kwamen er gewoon complete groepen mensen onder de linten door zo huppa voor mij in de rij... ik was trouwens om 10 uur daar en was om half 10 uit de apple store |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik was 3 uur van huis, 5 uur in Keulen, half 9 werd er gemeld dat alles uitverkocht was en ben ik maar weer naar huis gegaan....... |
|
||||
|
||||
Ik zit verdomme in de ry te wachten in Oberhausen die 5km lang is :@ (hb wel me tickets gelukkig)
|
|
||||
|
||||
Zo ben blij dat je er een topic voor aanmaakt
|
|
||||
|
||||
Is het verschil in snelheid groot?
|
|||
|
|||
success jongens, wees blij dat jullie een ticket hebben. waar het eerst niet naartoe leek te gaan.
Ik zit al thuis en hij moet nog 100 apps syncen voordat ik hem eindelijk kan gebruiken |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wij waren in keulen en zijn op terugweg nog even in oberhausen gaan kijken.
Daar was de stress weg en was er inderdaad nog veel voorraad. Leek wel of ze een 2de lading binnen hadden gekregen. Stond wel een lange rij buiten dus weet niet hoeveel er nog over zou blijven. er liepen ook wel mensen rond in winkelcentrum met al een ticket. Nadat je die had moes je nog erg lang wachten volgens mij. dus er is nog voorraad maar of je er nu nog heen kan en in de rij kan gaan staan voor sluitingstijd word wel krap denk ik. |
|
|||
|
|||
zoooooo net 1,5 uur thuis. was goed druk in oberhausen zeg. Ik moet zeggen dat wij alleen om 6 uur wat last hadden van haantjes gedrag. dat werd goed afgestraft.die mensen die geen kaartje hadden mochten de rij uit.....beetje jammer dat ze dan nog zielig erover gaan lopen doen maar ach. We stonden voorraan, waren om half 9 gister in oberhausen, iets over 9 in de rij. rond 10 voor half negen vannochtend in de store. Even rustig bijkomen met 2 nederlandse apple medewerkers. Freek bedankt voor de gezelligheid. Na 12 uur wachten voelde dat als een warmbad. Voor diegene vooraan viel de trammelant wel mee naar mijn idee. maar ong 50 man achter ons was het af en toe flinke chaos...echt bizar wat egoisme en hebzucht met mensen kunnen doen... Ik bedoel heb respect voor de mensen die voor je staan,ze waren eerder, zelf geen last van gehad maar ik zou me er aan dood hebben geergerd. Hoe dan ook is het een ervaring en de spanning van het wel of niet krijgen van een iphone wel erg leuk om mee te maken. Ik moet zeggen dat ik het erg kort door de bocht vind op de apple store de schuld te geven. ze organiseerde het erg goed en strak(voordringers terug sturen, ticketloze terug sturen, je controlleren als je de rij uit ging, lintjes zetten. banen zetten op het moment dat er voordringers dreigde te komen. Snel en goed handelen op signale uit de groep. Dit was iets wat je niet zomaar de organisatie of de store in de schoenen schuift. Het zijn die varkens die zich misdroegen....er was verreweg te veel belangstelling. Kortom ik ben een ervaring rijker en een illusie armer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben morgen in de buurt van Oberhausen, kun je ergens checken of ze nog voorraad hebben? Geen zin om voor niks om te rijden.
Hoor nu beetje tegenstrijdige verhalen, wel/niet uitverkocht. Thanks voor de info |
|
||||
|
||||
Wie staat er nog in de ry binnen voor de Apple Store?! Wordt hy al korter?!
Duuurt lang mang :-( |
|
|||
|
|||
Zal best een avontuur zijn geweest zeg om daar te gaan staan! Was ook al meerdere malen op het nieuws!
Bizar dat er zoveel mensen waren! Aan 1 kant ben ik blij dat ik niet ben gegaan, aan de andere kant een beetje spijt omdat er vandaag (zoals ik al verwachtte) geen pre-orders waren in de Apple store NL. Dus mocht er nog iemand zijn die er heen gaat hou ik me tegen een vergoeding aanbevolen. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen! |
|
||||
|
||||
viel mij ook op dat ze in oberhausen wel erg rustig aan deden. werden mondjesmaat 10 mensen van buiten naar binnen gelaten...in keulen ging dit veel sneller.
als je er over na gaat denken is het te gek voor woorden.. haha.. gewoon niet doen dus gewoon een leuk dagje gehad met resultaat,.. maar als je me vraagt of ik het nog een keer zou doen? ik denk t niet! |
|
|||
|
|||
Ach ja dat iemand blij is kan schijnbaar niet.
Of is men nu al jaloers hahahahaha |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|