iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) En gebeld?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En gebeld?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb gebeld, er is weer stock
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit bericht gekregen n.a.v. een defecte iPhone 5 bij de lanceerdatum:
"...thanks for choosing the Apple Store CentrO. I would like to tell you, that we don't have new iPhones in stock. If you want you can try to exchange it at the Genius Bar. Please book your appointment at our website ..." |
|
||||
|
||||
Citaat:
zo ik hoop niet dat je vanaf 1 uur in de rij hebt gestaan dan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga donderdag of vrijdag kijken als ze nog voorraad hebben.
|
|
|||
|
|||
Als ik probeer te bellen naar de applestore CentrO, krijg ik de optie om met een medewerker te spreken (optie 5), en daarna word de verbinding verbroken??
nog meer mensen last van? |
|
|||
|
|||
Ik krijg het keuze menu niets eens te horen. Er staat vrijwel direct: Gebruiker in gesprek.
|
|
|||
|
|||
Fingers crossed dat ze woensdag nog voorraad hebben, eerder kan ik er niet heen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ja heb ik ook last van, maar als je er eenmaal door bent en op optie 5 wilt drukken word het alsnog verbroken... zeker 10 x gebeurt op dit moment... edit: (dit was 1 week voor de launch ook al btw.. toen heb ik ze ook proberen te bellen en het zelfde verhaal maar kwam wel altijd in het keuze menu) |
|
|||
|
|||
Eigenlijk te zot voor woorden, dan een miljarden-bedrijf als Apple niet eens goede communicatie heeft, zowel intern als extern. Aangezien ze je via Amsterdam ook niet verder kunnen helpen
|
|
|||
|
|||
ik krijg dit ook idd..gewoon niet te bereiken..hoe zou het gaan met bevoorrading dan? Niet elke dag mondjesmaat wat binnen of zo? Ik kan ook niet eerder dan woensdag op zijn vroegst..Anders donderdag...
|
|
|||
|
|||
het is gewoon jammer dat het te ver is om gewoon even te gaan "kijken" en navragen...
|
|
|||
|
|||
Heb net zowel Keulen als Oberhausen gesproken. Beide geven aan geen voorraad te hebben en ook geen idee te hebben wanneer nieuwe voorraad aan komt.
|
|
|||
|
|||
mensen is hij nu wel of niet op vooraad hoor verschillende verhalen?
|
|
|||
|
|||
Je word er inderdaad uit gegooid nadat je optie 5 hebt gekozen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
enig idee hoe ik zo snel mogelijk aan een iphone kan komen? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|