iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) wie belt ze vandaag en vraag of er voorraad is...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wie belt ze vandaag en vraag of er voorraad is
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet je er een reserveren en de zelfde dag nog afhalen of net als de 4s de volgende dag. Iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gelukt!
Ik hoor om 21:00 uur vanavond of het gelukt is om er 1 voor mij te reserveren, die dan kennelijk de volgende dag afgehaald kan worden, spannend!!!!! Vielen Dank für die Anfrage. Ist ein iPhone für dich reserviert, bekommst du heute Abend bis 21:00 Uhr eine Bestätigung per E-Mail. Darin steht, zu welcher Zeit du morgen dein iPhone abholen kannst. Wenn du keine E-Mail bekommst, konnten wir leider kein iPhone für dich reservieren. Versuch es bitte später noch mal. Zurück zu Apple Store Website |
|
|||
|
|||
Hier ook gelukt ben zeer benieuwd. Nu wel Keulen genomen, is wat dichterbij Feest!
|
|
|||
|
|||
Heb voor CentrO gekozen, dat is toch Oberhausen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als we om 21:00 uur niets horen dan wordt het morgen weer proberen
Maar ik heb wel zin in een tripje naar Duitsland morgen. Laatst gewijzigd door Emper; 26-09-12 om 10:47. |
|
|||
|
|||
Een reservering geplaatst voor een Zwarte 16GB voor mijzelf en een witte 32GB voor mijn vader.
in Oberhausen. Nu maar wachten en hopen. |
|
|||
|
|||
Je kan maar 2 stuks per bestelling kiezen; maar wel meerdere bestellingen?
Hopelijk gooien ze er me niet uit dan. |
|
|||
|
|||
je kan meerdere bestellingen plaatsen ja. en aangezien ik verschillende modellen gekozen heb. hoop ik dat ze het daarmee snappen
|
|
|||
|
|||
Ik heb er alleen 1 voor mezelf besteld, zwart 16GB
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
SPANNEND
|
|
|||
|
|||
Inderdaad via bovenstaande link.
En Scoop1 wat apart dat die bedankt tekst in het Nederlands komt. Ik kreeg die in het Duits |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke dan, hahaha
Ja dan is het wel handig dat hij het vertaald. Moet zeggen dat ik ook niet goed ben in Duits hoor Iedereen die nu gereserveerd heeft net zo gespannen als ik? Allemaal als een gek de email in de gaten houden |
|
|||
|
|||
Ik hoop ook maar dat ik het in de snelheid allemaal goed heb gedaan. Dacht hoe eerder de mail verstuurd, hoe meer kans.
Ja dit wordt wederom een lange dag Gelukkig genoeg te doen en te regelen vandaag, dus ik ga even wat nuttigs doen en om 21:00 uur de mail goed in de gaten houden. Als iemand iets ontvangt, willen jullie dat dan posten hier? Dan weten we of er al wat verzonden is en of hopen nog zin heeft |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|