iPhone 5: Wie gaat er wederom naar Oberhausen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cptspekkie Oke dan, hahaha Ja dan is het wel handig dat hij het vertaald. Moet zeggen dat ik ook niet goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
als ik de vertaling niet had, had ik voor de 1e gekozen wat icm abonnement is! Gelukkig last minute toch even opgezocht en voor de 2e optie gekozen, zonder Abonnement ja man, ben benieuwd
|
|
|
|||
|
|||
Ik ook optie 2; was een gok en gelukkig de goede
maar hoop dat ik in de snelheid ook op de juiste knoppen heb gedrukt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hihi ja inderdaad. Sim Free is de weg om te gaan
Als ik iets binnenkrijg, zal ik het sowieso laten weten hier. |
|
|||
|
|||
Ik verheug me nu al op dagje Oberhausen, lekker shoppen, braadworst eten en als klap op de vuurpijl een iPhone 5
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 10:10 ---------- Ik zag net de vodafone prijzen van de abonnementen. 450 minuten voor 75 euro en 1 GB internet. Wow ik heb nu 820 minuten voor 52 euro en onbeperkt internet. En dan moet ik nog oppassen dat ik niet over die 820 minuten heen ga. Is niet te betalen met abonnement. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je het doet, moet je het goed doen ;-)
Ik moet nog vakantie-shoppen, vertrek maandag, dus 2 vliegen in 1 klap. Ik hoop dat ik kan zeggen, ik ga op reis en ik neem mee; mijn iPad 3 en iPhone 5 |
|
|||
|
|||
Ook poging gewaagd. Scheelt een nachtje in de rij voor de Store in Amsterdam...
|
|
||||
|
||||
Ook maar gereserveerd dan maar
|
|
|||
|
|||
Wat betekent dan einheit of optie2 einheiten? Sorry dat ik slecht in Duits ben,
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op mijn Iphone 4 had ik Google translate, maar heb tijdelijk htc..whaaaaaaa!!!!
Thanx in ieder geval!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Rustig, rustig..we zitten allemaal vol adrenaline..haha..voelt net als 5 december 30 jaar geleden...
|
|
|||
|
|||
Heb er ook eentje gereserveerd. Hopelijk goed nieuws en dan morgen avond naar Duitsland!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iPad barst uit zijn voegen..lol...
|
|
||||
|
||||
Wat is de overweging op dit moment om ervoor te kiezen een iPhone 5 te reserver en in Duitsland op te halen als deze vanaf vrijdag in Nederland te halen / bestellen is?
Ik zit zelf te denken om 'm 'gewoon' via apple.nl te bestellen (met de 4S ook gedaan), of denken jullie dat er een lange levertijd aan zal hangen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? | spiekry | Koopinformatie Rest Europa | 50 | 18-10-13 20:31 |
Ritje naar Oberhausen; wie wil er mee? | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 15:04 |
carpoolen naar oberhausen 14 okt. 2011 | Ca$hMonnie | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 08-10-11 00:37 |
wie gaat er naar de: Apple Expo Remix'08 | davek | Chat en geruchten | 2 | 04-09-08 22:48 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|